Aby obchod nabral obrátky

Nový rok se nám rozběhl a možná jste právě uprostřed plánování produkce, rozjíždění svého týmu do správného tempa, zvládání obchodního oddělení, aby po vánočním klidu nabral váš obchod rychle obrátky. V dnešním konkurenčním prostředí je právě to, jak dokážete prodávat, jakým způsobem se váš obchodní zástupce dokáže postarat o klienta, často určujícím faktorem, jak se firmě daří a nebo nedaří uspět.

Právě proto jsou výborní obchodníci velmi cenění a někdy přímo zbožňovaní:-) Jenže jak udržet obchodníka, který je vynikající ve své práci motivovaného? Jak zajistit, aby ho nepřetáhla konkurence? A jak se popasovat s tím, když takových hvězd máte v týmu více? A co když váš nejlepší obchodník je zároveň i nejlepší rozvraceč týmu a vytváří kolem sebe konflikty?
Výborný obchodník může být pro firmu požehnání i prokletí.
Pokud jste někdy takovou situaci zažili, asi se mnou budete souhlasit, že to je noční můra každého šéfa. Zajímá vás co s tím? Jak si poradili v praxi s konkrétní situaci šéfové obchodu?
Přijďte se podívat na náš Exec club, kde zvládání obchodu bude hlavní téma a o praktické zkušenosti se s vámi tentokrát podělí nikoliv naši trenéři, ale přímo naši klienti.
Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Vlasta Opelková

Vlasta Opelková

Výkonná ředitelka
Přes 10 let se pohybuji v oblasti firemního vzdělávání, zejména pak v tréninku efektivity. Mým cílem je výkonný tým, kterému pomáhám růst, dosahovat rekordů a společně tvoříme firemní milníky.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.