Co děti naučí marketéry

V poslední době jsem četla několik článků, ve kterých autoři hovoří o tom, proč je dobré, když má reklamní textař děti a co se od nich může naučit.
Bob Bly říká, že pokud máte děti, dokážete se díky nim lépe vžít do role rodiče jako zákazníka. Souhlasím a dodávám, že asi i lépe pochopíte rozmanitosti lidské povahy a potřebu vyjít s člověkem takovým, jaký je. Asi mi každý rodič dá za pravdu, že se nad vlastními dětmi občas pozastavil v němém úžasu, kde se „to“ v nich bere?! Jiná skvělá textařka, Carline Anglade-Cole říká o svých čtyřech dětech, jak ji každé z nich naučilo něco jiného, a toho ve svých copytextech silně využívá.
  • Překonávat překážky a skepsi (1. dcera)
  • Udržet si smysl pro dramatičnost (2.dcera)
  • Překonat nejistotu a apatii (3.dcera)
  • Nikdy nezapomenout na zábavu (syn…no jasně, chlapi..:)
Tak přemýšlím, co mě naučily moje dvě dcery?
Také pár věcí. A je fakt, že když se nad tím člověk zamyslí, aplikovat toto poučení má smysl i v práci. Protože když najdete cestu, jak přesvědčit dospívající ženu, aby umyla nádobí, nakoupila, pomohla sestře nebo jednoduše přišla domů včas – tak už nemůžete mít problém s argumentací vůči svým potenciálním zákazníkům!
  • Udělám něco, jen pokud ti uvěřím, že je to pro mě dobré!Nepřipomíná Vám to nutnost zdůvodnit Vaší nabídku těmi nejsilnějšími argumenty a benefity pro zákazníka?
  • Když to neudělá Karin, nebudu ani já! Že by budování důvěry pomocí referencí?
  • …no a co? Ježí se vám vlasy, když dostanete od dětí tuto odpověď? Nebude to o tom, že titulek či úvod vaší propagace musí být tak silný, že žádné „no a co“ nemůže přijít?
  • Mami, jsi sto let za opicemi! Pokud chcete v dnešním on-line světě udržet krok, budete se muset zajímat o všechny ty sociální sítě, které během našeho mládí neexistovaly a i tak jsme byli šťastní.
Jednou mi mé rodičovství skutečně pomohlo přesvědčit zákazníka během jednání a přineslo zakázku od cestovní agentury, která organizuje studentské pobyty. Majitel původně hledal výhradně mladého textaře, který by „rozuměl“ mladým. Ale uvěřil, když jsem mu studentským slangem vysvětlila, že za tu haluz stejně platí rodiče a mohou mít tyto věci plně pochopené!:)
A co vy? Dostáváte poučení od svých potomků? Tak se přidejte do diskuze našeho rodičovského sdružení!
Následující záložky mění níže uvedený obsah.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.