Co dělat při nedostatku zaměstnanců?

V úterý 28. února 2017 se uskutečnilo v Brně další setkání podnikatelského Exec Clubu společnosti Business Success. Jednalo se zatím o největší setkání tohoto klubu v jeho téměř desetileté historii. Více než 70 účastníků se sešlo tentokráte v hotelu Santon na brněnské přehradě a společně vytvořili skvělou atmosféru.

 

Nosné téma celé akce bylo Zvládání nadbytku v produkci při nedostatku zaměstnanců. O tom, že se jedná o velmi aktuální téma svědčí nejen vysoká účast majitelů a manažerů firem, ale i obsah neformálních diskusí, které v přestávkách mezi jednotlivými příspěvky, probíhaly.

 

Prezentující byli skvěle připraveni. Na zpracování a obsahu jejich příspěvků bylo vidět, že mysleli opravdu na vše. Předali velice hodnotné návody pro nábor a stabilizaci zaměstnanců, které se ve svých firmách používají.

 

Jako první vystoupil Ing. Peter Dobeš, majitel společnosti Bricol-M s.r.o. Ve svém vystoupení na téma Využití informačních technologií ke komunikaci, odměňování a hodnocení zaměstnanců představil účastníkům setkání možnosti, jak za pomoci moderních technologií lze zefektivnit komunikaci a především jak zainteresovat každého zaměstnance, aby hospodářský výsledek firmy byl co nejlepší.

 

Jako druhý vystoupil Libor Sedláček, marketingový ředitel a spolumajitel společnosti Gumex s.r.o. Ve svém příspěvku na téma Od nevýhod k výhodám seznámil přítomné s úspěšnými akcemi, které v jeho firmy dělají pro nábor zaměstnanců a budování dobrého jména firmy, aby byla atraktivním zaměstnavatelem.

 

Po skvělém obědě, v rámci odpolední části vystoupila nejprve Ing. Jana Kremlová, generální ředitelka a místopředsedkyně představenstva společnosti ALIKA a.s. Příspěvek na téma Jak si udržet dobré zaměstnance v nestabilní době seznámil přítomné s postoji a přístupy k zaměstnancům, které ve firmě ALIKA a.s. ctí a díky kterým se jim daří mít dlouhodobě stabilní tým pracovníků.

 

Závěrečné vystoupení na tomto Exec Clubu obstarala Ing. Marta Machovská, konzultantka a lektorka společnosti PERFORMIA spol. s r.o. Marta předala všem přítomným informace, jak lze být v současné době úspěšnější při náboru zaměstnanců, co jsou časté chyby v personální inzerci a co může pomoci k lepšímu vnímání firmy, jako zaměstnavatele.

 

Všechna vystoupení byla velice inspirující a pozitivní ohlasy od účastníků, na sebe nenechaly dlouho čekat.

 

Děkuji všem, kteří se tohoto klubového setkání účastnili. Ať už jako přednášející, návštěvníci nebo organizátoři. Velice si vážíme Vaší přízně a těšíme se na další klubové setkání, které se uskuteční 6. června od 10.00 v Praze. >>REZERVUJTE SI SVÉ MÍSTO<<

 

Martin Kepka
organizátor

 

Závěrečné zhodnocení Ing. Rastislava Zachara, majitele Business Success

Podívejte se na pár hodnocení účastníků

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Martin Kepka

Martin Kepka

Referent externího PR
Public relations pro mě není jen možnost získat nové zákazníky, ale také příležitost, jak upevnit značku a jméno firmy na trhu. Nejraději realizuji nové projekty a otevírám dveře s novými možnostmi uplatnění.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.