Dobré nápady nepřichází od stolu

Již začíná být standardem ve firmách mít zavedený marketing, nějakou propagaci, pravidelnou či nepravidelnou. Šéf se nadchne pro nějakou myšlenku, vymyslí způsob kampaně, sdělní informace zákazníkům, vloží do toho čas a nemalé peníze. A zpětná vazba nepřichází. Zákazníci neposílají objednávky, obchodníci neprodávají, a sklady jsou plné. Anebo v opačném případě, objednávky se hrnou ze všech možných stran, skladníci nestíhají expedovat a šéf je spokojený, protože jeho myšlenka, nápad vyšel. V čem je rozdíl? Proč jednou to vyjde a po druhé to nevyjde?

Dobré nápady chodí od našich stálých klientů. Ten šéf, který je poslouchá, nebo poslouchá svoje obchodníky, kteří opět dobře poslouchají své klienty má zpravidla i dobré nápady, které firmě přinesou velký užitek. A naopak, ten šéf, který je neposlouchá, nebo nemá dobré obchodníky, kteří by se uměli ptát, či poslouchat své klienty, většinou na svých „dobrých“ nápadech pohoří a jeho firemní náklady se zbytečně zvýší. Pak ochota do nových směrů, vylepšení klesá, či je dokonce na bodu mrazu, firma začíná stagnovat a šéf „odchází“ pryč, hrát jinou hru.

TIP: Dobře nastavený marketing, který dělá pravidelné průzkumy u svých zákazníků, Vám odvede i správnou práci. Kampaně budou úspěšné, trefíte se do potřeb zákazníků, zákazníci budou věrní a obchodníci spokojení.

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Dana Kudová

Dana Kudová

Ředitelka brněnské pobočky
Deset let se věnuji budování týmů a vedení obchodníků.
Dana Kudová

Nejnovější příspěvky autora Dana Kudová (zobrazit všechny)

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.