Facebook Messenger pro vaše podnikání

Hledáte nový způsob, jak se spojit se zákazníky a potencionálními zákazníky na Facebooku?

Přemýšleli jste už o Facebook Messenger?

Messenger pro stránky (business pages) vám umožňuje nabídnout okamžitý zákaznický servis (jeden na jednoho) a dokonce vám zaznamená celou konverzaci.

 

Proč využívat Facebook Messenger pro podnikání?

Aktuálně 800 milionů lidí využívám Messenger každý měsíc. A navíc, tato „textující“ služba je k dispozici každému, bez ohledu na to, zda mají profil na Facebooku či nikoli.

mark zuckerberg_facebook_messenger_business success

Dostupnost Messengeru pro stránky umožňuje uživatelům Facebooku kontaktovat vlastníky stránky a ti jim mohou obratem odpovědět.

Možnost zasílání přímých zpráv vašemu publiku je velmi silným nástrojem, zejména proto, že Facebook preferuje držet uživatele na jejich vlastní platformě (chce vás raději na Facebooku a Messengeru než na vašem e-mailu).

Více než 89% uživatelů používá Facebook na svých mobilních zařízeních a kontrolují jej v průměru více než 11x denně. Tito lidé mají s Messengerem již určitý vztah a začnete-li jej využívat také, pak máte výbornou příležitost posunout obchodní vztahy do těch osobních. Budovat důvěru a upevňovat vztahy tam, kde se nachází vaši zákazníci.

Facebook pokračuje v zavádění a vylepšování funkcí Messengeru, jejichž cílem je pomoci podnikům efektivně řídit jejich komunikaci.

Mark Zuckerberg v minulosti uvedl, že Facebook si rád počká na to, až jeho produkty bude využívat jedna miliarda uživatelů, spíše než se zaměřovat pouze na příjmy a zisk. Samozřejmě Facebooku neustále roste poptávka po reklamních spotech, sponzorovaných příspěvcích a tak musí zůstat více než čiperný se svými hlavními produkty a nabízet další způsoby, jak inzerenti mohou dosáhnout svého publika.

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Ing. Pavlína Jelínková

Ing. Pavlína Jelínková

Marketing, Business Success, spol. s r.o.
Od roku 2009 se věnuje on-line marketingu. Pomáhá podnikatelům ve všech odvětvích vytvořit strategie s cílem maximalizovat sílu sociálních médií a zvýšit úspěšnost jejich on-line marketingového úsilí.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.