V dnešním světě jsou lidé vystavováni tisícům reklam denně. Stávají se vůči marketingovým i prodejním kampaním ještě více imunní než dříve. Neexistuje firma, která by se nedala nahradit, neexistuje produkt, který by Váš zákazník nemohl sehnat u konkurence. Internet obrátil pravidla marketingu a propagace naruby, množství vyhledávačů způsobilo, že porovnání ceny a kvality je otázkou pár minut.
Na Facebooku je již 800 milionů uživatelů, přes Twitter je denně odesláno 150 milionů zpráv, YouTube je druhý z nejpoužívanějších vyhledávačů, atd.
Při plánování budoucnosti firmy by měla být na jednom z prvních míst také marketingová strategie, která spojuje on-line i off-line marketing.
Následující záložky mění níže uvedený obsah.

Ing. Rastislav Zachar
Majitel společnosti v Business Success s.r.o.
Od roku 1995 se věnuji budování skupin a přednášení hlavně v oblasti managementu. Mým hlavním cílem je dávat podnikatelům, majitelům firem, manažerům i lidem kolem nich náměty, inspiraci, chuť do života a energii do dalšího tvoření.

Nejnovější příspěvky autora Ing. Rastislav Zachar (zobrazit všechny)
- Stalo se: 2017 je za námi - 4.1.2018
- Dostanete pouze to, s čím se spokojíte - 16.11.2017
- Cesta od rutiny k motivaci - 10.8.2017
- Jiná optika na řízení lidí - 26.7.2017
- Stanovte si priority a uspějte - 10.7.2017