Jak agentury pomáhají firmám s marketingem na sociálních médiích

Firmy si najímají marketingové agentury, které jim pomáhají s širokou škálou akcí na sociálních médiích, včetně tvorby obsahu, sledování, strategie a analýzy kampaní.

Podle průzkumu, kterého se účastnilo téměř 1 000 odborníků z oblasti marketingu sociálních médií, kteří pracují pro agentury vyplývá:

85% respondentů tvrdí, že pomáhají klientům vytvářet obsah na sociálních médiích, 80% pomáhá s monitoringem, 78% se strategií a 75% s kampaněmi.

Přibližně 61% marketérů, zabývajících se sociálními médii v agenturách uvádí, že návratnost investic (ROI) je jedním z největších problémů, 36% tvrdí, že velkou výzvou je pro ně propojení sociálních médií a podnikatelských cílů, 30% tvrdí, že největší výzvou je pro ně zajištění dostatečného rozpočtu.

Přibližně 98% social media marketérů tvrdí, že pro klienty využívají Facebook, 87% využívá Instagram, 83% Twitter, 70% YouTube a 64% LinkedIn.

 

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Ing. Pavlína Jelínková

Ing. Pavlína Jelínková

Marketing, Business Success, spol. s r.o.
Od roku 2009 se věnuje on-line marketingu. Pomáhá podnikatelům ve všech odvětvích vytvořit strategie s cílem maximalizovat sílu sociálních médií a zvýšit úspěšnost jejich on-line marketingového úsilí.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.