Jak využít zpětnou vazbu zaměstnanců k vybudování lepších marketingových kampaní

Je-li pravda, že „všichni jsme nyní součástí marketingu“, pak se firmy musí něco naučit.

Co vaši zaměstnanci říkají o vaší společnosti – osobně a na sociálních sítích – má skutečnou váhu.

Je to i nejeden z důvodů, proč se mnoho společností věnuje programům pro zaměstnance.

Z průzkumu vyplynulo, že pouze jeden ze tří věří ve svého zaměstnavatele.

Pokud chybí základní předpoklad důvěry, pak to, že jsme všichni chodící vizitkou firmy a nositelem firemního poselství je již mnohem méně optimistické prohlášení.

Jak vaši zaměstnanci skutečně smýšlí o vaší značce či firmě? Mají důvěru ve své nadřízené? A když mluví o společnosti veřejně, to, co říkají podporuje nebo snižuje vaše marketingové cíle?

Bez důvěry mohou lidé ve firmě „vyhovovat“ přáním lídra pouze navenek; k tomu, aby přijaly hodnoty, kulturu a poslání organizace zcela upřímně bude zapotřebí delší cesta. Člen týmu, který se neztotožnil s myšlenkou či produktem, který jeho zaměstnavatel vyrábí, nemůže upřímně hájit a zastupovat danou společnost. Představte si obchodníka, který k vám přišel vydělat peníze. Ano, bez peněz se zcela žít nedá, ale představte si jeho obchodní schůzky, kdy má na čele napsáno „budu prodávat cokoli, jen když z toho budou peníze“. Nakolik úspěšný bude? Jak se bude cítit váš dlouholetý klient, který je zvyklý na jiné zacházení?

Aby marketéři posílily své kampaně, potřebují získat

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Ing. Pavlína Jelínková

Ing. Pavlína Jelínková

Marketing, Business Success, spol. s r.o.
Od roku 2009 se věnuje on-line marketingu. Pomáhá podnikatelům ve všech odvětvích vytvořit strategie s cílem maximalizovat sílu sociálních médií a zvýšit úspěšnost jejich on-line marketingového úsilí.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.