Jak zvýšit kvalitu odvedené práce? Tip z Business Success

V životě i ve firmě jsou většinou nejtěžší věci ty, kde chybí plné porozumění. Jak moc je lehké něco nebo někoho zvládnout hodně závisí na kompetentnosti. Čím kompetentnější je šéf ve své oblasti, tím „lehčeji se mu dýchá“ a tím lépe se daří i jeho lidem. Kompetence člověka je přímo úměrná jeho stupni vědomí (kolik toho ví o daném předmětu/subjektu nebo o jeho organizaci) a bdělosti (připravenosti udělat akci). Jednoduše jde o to vidět, rozhodnout se a jednat. Pokud chcete být skutečně dobrý šéf, mít dobré výsledky, být vynikající ve své práci, pak musíte pracovat na své kompetenci, na sobě. Průměrný šéf u sebe nadprůměrné podřízené dlouhodobě neudrží.
Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Vlasta Opelková

Vlasta Opelková

Výkonná ředitelka
Přes 10 let se pohybuji v oblasti firemního vzdělávání, zejména pak v tréninku efektivity. Mým cílem je výkonný tým, kterému pomáhám růst, dosahovat rekordů a společně tvoříme firemní milníky.
Vlasta Opelková

Nejnovější příspěvky autora Vlasta Opelková (zobrazit všechny)

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.