Konference „Praktické zkušenosti s marketingem, propagací a prodejem 2011“

Ve dnech 28. dubna – 1. května 2011 proběhla v hotelu STEP v Praze již šestá specializovaná konference z oblasti marketingu a prodeje s názvem „Praktické zkušenosti s marketingem, propagací a prodejem 2011“. Přednášejícím byl světově uznávaný konzultant, spisovatel a manažer Patrick Valtin z USA.

Klienti, kteří se této konference zúčastnili, získali spoustu tipů a námětů, jak zapracovat na své marketingové a PR strategii, aby co nejdříve přinesla firmě očekávané výsledky. Jakým způsobem by měla firma v současné době komunikovat směrem k zákazníkovi, aby jej neztratila a zároveň získala nové zákazníky? Kterým firmám věnuje dnešní klient pozornost? V další části věnované prodeji dostali účastníci nová hlediska na prodej jako takový a nástroje na jeho lepší zvládání. Zaznělo zde například, v čem spočívá úspěch prodejce, že prodej je technika, kde je uzavření obchodu téměř „stoprocentní“ záležitostí, proč by obchodník měl být pro svého klienta především pomocníkem, a spousta dalších zajímavých informací.

 

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Martin Kepka

Martin Kepka

Referent externího PR
Public relations pro mě není jen možnost získat nové zákazníky, ale také příležitost, jak upevnit značku a jméno firmy na trhu. Nejraději realizuji nové projekty a otevírám dveře s novými možnostmi uplatnění.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.