Konference společnosti BISNODE – ANTIPROFIT 2014

Jaký máte naplánovaný meziroční růst? Někdy můžeme být až nesví, když slyšíme klišé o nekonečně udržitelném rozvoji (či růstu). Jak tedy růst, potýkáte-li se s omezeným výkonem marketingových kampaní či s hranicí možností svých obchodníků? Jak objevovat nové, ale bezpečné příležitosti? Jak rozvíjet své lidi?

Těmito tématy se zabývala konference společnosti BISNODE – ANTIPROFIT 2014.

A jelikož šlo o „ANTIPROFIT“  účastníci konference se dozvěděli to, čemu se letos v B2B raději vyhnout. Účastníci konference byli především obchodní ředitelé, vedoucí  marketingových oddělení a majitelé firem.

Čas, který byl vyměřený prezentaci naší firmy, jsem využil k tomu, abych předal účastníkům informace o 3 klíčových faktorech pro výkon prodejce. Jak bylo vidět z reakcí účastníků, téma výkonnosti obchodníků je velice aktuální a kladené dotazy to jen potvrdily. O které klíčové faktory se jedná, si můžete přečíst v článku Pavlíny Zítkové, redaktorky ProByznys.Info.

Pokud i Vy pořádáte pro své klienty podobné akce a chtěli byste jim umožnit dostat zajímavé informace z oblasti obchodu nebo vedení zaměstnanců, kontaktujte nás.  Rádi Vám vyjdeme vstříc. 

 

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Martin Kepka

Martin Kepka

Referent externího PR
Public relations pro mě není jen možnost získat nové zákazníky, ale také příležitost, jak upevnit značku a jméno firmy na trhu. Nejraději realizuji nové projekty a otevírám dveře s novými možnostmi uplatnění.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.