Reference

Na brožuře „Profesionál v prodeji“ mne nejvíce zaujal systém „jak jít na zákazníka“, tedy jak ho nepřesvědčovat, ale přesto dojít k tomu, aby koupil. Po přečtení brožury jsem se začala cíleně ptát, zjišťuji, co zákazník skutečně chce a podle toho mu jsem schopna dát adekvátní doporučení. Toto vlastně byl první bod, který jsem si řekla, že udělám a hodlám se ho držet dále. Prostě to funguje a vnímám, že to lidé oceňují. Když vás někdo pochválí, že jste odvedli dobrou práci, tak se toho budete držet. 🙂 Líbí se mi spokojenost, kterou zákazníci projevují, a to se „jenom ptám“! Je hezké vidět radost z nákupu u všech zainteresovaných.

Jitka Jelínková, KaM Univerzita Karlova

 

Martin Staněk o brožuře „Profesionál v prodeji“

© 2000 - 2018 Business Success, spol. s r.o.