Jak zvýšit účinnost propagace?

Současný trh charakterizuje obrovský přetlak nabídky nad poptávkou. Zákazníci jsou doslova bombardování různými formami propagace, od billboardů přes reklamy v televizi, rádiu a v tisku až po e-maily a kampaně v internetových vyhledávačích.

 

Přetlak nabídky způsobuje dramatický pokles důvěry zákazníků a snižuje jejich ochotu nabídky akceptovat a koupit. Jak tedy propagovat produkty a služby, aby zákazníci na propagaci reagovali, když už se může zdát, že jsou doslova imunní vůči všem pokusům o komunikaci čehokoli?

Autorem pracovního sešitu je Pavel Ranc, trenér a konzultant firmy Business Success, spol. s r.o.

Cena publikace „Jak zvýšit účinnost propagace?“ je 690 Kč včetně DPH.

Pracovní sešit si můžete zakoupit na našich pobočkách v Praze, Brně nebo Plzni. Přejete-li si publikaci zaslat na dobírku, bude k ceně připočítáno ještě poštovné a balné v hodnotě 115 Kč.

Jednotlivé kapitoly "Jak zvýšit účinnost propagace?"

  • Druhy propagace
  • Průzkumy u cílových skupiny
  • Tvorba obsahu propagace
  • Poselství a Výzva k akci
  • Propagace produktů, které cílová skupina nezná
  • Tvorba kampaně
  • a další...
  • Objednávka publikace "Jak zvýšit účinnost propagace?"

    Kontaktujte přímo svého konzultanta nebo nás na telefonním čísle +420 242 447 624.

    Brožuru si můžete objednat také na dobírku, vyplňte prosím následující formulář. Údaje označené * jsou povinné.

    © 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.