Reference

Pavel Bartoň, TERRACON a.s.

Velmi zajímavý a konstrukční seminář. Nejvíce mě zaujalo téma: Zásady tvoření PROMO reklamy.

Ing. Monika Frühaufová, Raps-CZ, s.r.o.

Shrnutí a pojmenování věcí, které jsem už používala v praxi a hlubší zamyšlení. Nejvíce mě zaujalo téma: Tvorba Promo letáku.

Jiří Kapitán ml., OMNITRON s.r.o.

Oceňuji praktičnost a donucení k vytvoření proma.

Tomáš Mráka, BRICOL – M, spol. s r.o.

Zajímavé, nikdy před tím jsem takto o marketingu neuvažoval. Nejvíce mě zaujalo: 7 cest jak se odlišit. Dá se aplikovat všude.

Jiří Mareček

Dozvěděl jsem se kvalitní údaje použitelné ihned ku prospěchu firmy. Nejvíce mě zaujalo: Zjišťování knoflíků a vytvoření promo materiálů.

Milena Tryznová, PAS Praha, s.r.o.

Spousta nových informací + ujasnění již známých. Nejvíce mě zaujalo: Zpracování reklamy.

Jiří Jakeš, Outsourcing Solution s.r.o.

Seminář považuji za inspirující a pěkně podaný.

Tomáš Hajský, Otto Bock ČR s.r.o.

Spousta nových informací, které je nutné začít používat. Nejvíce mě zaujalo: 7 cest jak se odlišit.

Iveta Repová, Schoeller Allibert s.r.o.

Se seminářem jsem spokojená. Dozvěděla jsem se zase nějaké nové informace. Nejvíce mě zaujalo: Vyhledávání cílové skupiny, promo akce, reklama.

Jan Kapitán, OMNITRON s.r.o.

Skvělé. Hlavně dostatek příkladů a cvičení se mi líbil. Nejvíce mě zaujalo: Intro,basic+main produkt. To je postup, jak získat dobrý obchod.

Pavel Mudra, K2 Finance s.r.o.

Jasné, k věci, praktické, srozumitelné, prostě super! Nejvíce mě zaujalo: Způsoby, jak se stát jedinečným.

Petr Vaňač, Centrum reklamy s.r.o.

Fantastické. Hodně věcí na toto téma jsem již slyšel, ale nikdy v tak zábavné, ucelené, přehledné a logické formě.

Petr Havel, Zepter Czech republic s.r.o.

Výborné, mnoho myšlenek k zamyšlení. Nejvíce mě zaujalo: Cílové skupiny a různé formy propagace.

Lucie Veverková, PAS Praha, s.r.o.

Se seminářem jsem spokojená, byly zde podány jednoduché tipy doplněné praktickými cvičeními. Nejvíce mě zaujalo: Jak udělat správnou reklamu.

Petr Rusek, Otto Bock ČR s.r.o.

Seminář byl plný návodů a tipů, které nejsou drahé na realizaci a zvýší poptávku. Nejvíce mě zaujalo: Spouštěcí knoflík a způsob tvorby reklamy a Marketing -definice, průzkumy.

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.