Reference

T. H., Otto Bock ČR s.r.o.

Výborný výkon od Piera a Ondreje (neuvěřitelný překlad). Jako nováček v PR jsem netušil, jak mocný nástroj mám nyní „v ruce“.

K. B., KONDOR, s. r. o.

Velké překvapení, jak jednoduché může PR být, pokud člověk pochopí podstatu věci. Pro mě velký potenciál ponaučení a nápadů (inspirací). Seminář je další „naladění“ do mé práce.

A. M., LITE HK, o.p.s.

Seminář byl úžasný. Získala jsem skvělé informace o public relations a marketingu. Vidím, kde jsem dělala chyby a vím, jak to napravit. Uvědomila jsem si, že moje firma nemá mysl, ale pouze tělo. Když jsem firmu řídila, tak jsme expandovali a vše bylo super. Pak jsem začala mít pocit, že ostatní pracují a já tolik ne. Bylo mi to hloupé a zapojila jsem se do běžné produkce. Od té doby jsme šli dolů a já se z běžné produkce nemohu dostat. Nyní už vím, jak na to. Děkuji, bylo to bombastické.

S. M., MDP GEO, s.r.o.

Perfektní výkon pana Paderniho. Přehledně předané informace a příklady z oblasti PR.

 

 

M. J., UNIBRICK s.r.o.

Seminář byl pro mne velkým přínosem. Zajímavý od začátku do konce. Výborný lektor, dokázal nadchnout celý tým. Super seminář.

J. J., T – LAB, s.r.o.

Perfektní seminář, který ukazuje, co je potřeba zlepšit ve firmě. Jak aplikovat PR ve firmě (interní) a poté se snažit viditelným navenek. ŠPICA!

A. K., SAnn, s. r. o.

Tato oblast podnikání pro mě dosud byla velmi vzdálená a zdánlivě nepotřebná. Na tomto semináři jsem ale získala více reality, jak to funguje a proč, a budu se tedy snažit uvést informace do praxe. Děkuji za praktické příklady a těším se na ty vlastní.

J. J., KLAUS Timber a.s.

Naprosto neuvěřitelný pocit nastartování do práce, které nebude zrovna málo. Díky.

D. P., INTREA – PIKO, spol. s r.o.

Spousta užitečných rad mě inspirovala k velkému množství konkrétních poznámek, které spolu se získanými daty co nejrychleji zavedu do činností firmy.

L. S., GUMEX, spol. s r.o.

Líbí se mi, že to bylo o lidech, není to nic složitého, ale člověk prostě musí být k sobě poctivý a tvrdě makat, aby své (firemní) PR bylo na úrovni, kterou si představuje. Děkuji, výborné rady a skvělá motivace.

P. M., obchodník

Seminář byl výborný. Zaujala mne hlavně oblast PR VEN. Líbily se mi příklady – zásady PR uváděné na konkrétních příkladech. Příklad jednoho klienta byl velmi zajímavý. Pomohlo mi to si hodně věcí ujasnit a zorganizovat.

I. K., Moravia System a.s.

Jasný, přehledný, důvěryhodný. Užitečný, pomohl mi pochopit to, co jsem úplně nechápala. Vím, co mám dělat.

L. V., HR konzultant

Paráda. Dozvěděla jsem se, co je potřeba pro dobré PR. Co je důležité pro to, aby vás veřejnost vnímala pozitivně. Uvědomila jsem si, jak je důležité umět vybudovat PR například s kandidátem při pohovoru.

P. V., ALFA Finance, s.r.o.

Skvělý seminář, získal jsem naprosto nový pohled na PR. Uvědomil jsem si, že vztahy s veřejností nejsou důležité jen pro firmu, ale i pro mě, jako člověka. Skvělý kolektiv!

K. Š., MONTENEGRO BRNO s.r.o.

Výborné, praktické, zábavné, prostě užitečně a příjemně strávené 3 dny. Získal jsem mnoho inspirace pro vylepšení naší činnosti.

  

 

 

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.