Základy efektivního marketingu

Základy efektivního marketingu
  • Co je marketingový trychtýř a jaké je jeho využití?
  • V čem selhává 99 % všech marketingových kampaní?
  • 6 pravidel pro vytvoření úspěšné reklamní kampaně
  • Jak být jako firma skutečně unikátní a jedinečná?
  • Jaké jsou marketingové strategie ve světě sociálních médií?
  • Víte, kdo je Vaše cílová skupina a jak s ní pracovat?
  • Které typické aktivity vyvolají reakci Vaší cílové skupiny – jaké jsou výhody a nevýhody?
  • Sociální sítě – jaká jsou obecná pravidla a běžné chyby?
  • Jak je možné pomocí e-mail marketingu získat spoustu nových kontaktů do databáze?
  • Jak správně zaujmout návštěvníky Vašich webových stránek tak, aby Vám zanechali kontakt?
2 denní seminář
 

Popis

V oblasti marketingu a propagace je důležité porozumět jedné velmi důležité věci – svět moderního marketingu se rozvíjí a mění každým dnem. V současné době by měl mít každý podnik vytvořenou marketingovou strategii, která propojí existující svět se světem NOVÝCH MÉDIÍ. Ti, kteří budou dostatečně rychlí a bystří, využijí tyto nástroje ve svůj prospěch a vychutnají si „plody“ úspěchu. Důvodem, proč většina podniků v marketingu selhává, je to, že neumí zkombinovat on-line a off-line marketing tak, aby jim přinesl co nejvíce peněz.
My jsme toto „tajemství“, jak efektivně obě oblasti propojit, odhalili a chceme se s Vámi o něj podělit!

Určeno

Nejen pracovníkům marketingového oddělení, ale také majitelům firem či obchodním šéfům, kteří si chtějí osvojit a vědomě používat marketingové nástroje, které podpoří fungování nejen prodejního oddělení.

Nadcházející termíny

Pobočka Brno - mapa

  • 21.11.2017 - 22.11.2017

Pobočka Praha - mapa

  • 12.12.2017 - 13.12.2017
Mám zájem o tento seminář
 

Z. H., Berendsen Textil Servis s.r.o.

Výborný, zajímavý, interaktivní, srozumitelný.

V. G., ATRIMA spol. s r.o.

Seminář byl plný informací využitelných v praxi.

R. B., Arysta LifeScience Czech, s.r.o.

Spokojenost, je na čase do praxe převést to, čemu jsme zatím nevěnovali pozornost.

M. Č., GROW-UP SLOVAKIA s.r.o.

Bolo to plné hodnotných informácií. Veľmi sa mi páčili praktické cvičenia – všetky. Páčilo sa mi, ak napísať promo na základe prieskumu – bolo to spojené s praktickými úlohami, takže mi to dalo realitu.

V. K., Clipsan s.r.o.

Skvělý výkon, zábavné a přitom narvané příklady, ze kterých je jasné, jak vytvořit efektivní propagaci a dostat zákazníky do firmy.

M. Ch., REHAU s.r.o.

Velice dobře a srozumitelně prezentováno. Snadno pochopitelné. Nejvíce mne zaujala analýza cílové skupiny – „knoflík“ – a měření účinnosti kampaně.

O. M., VETOS dveře a zárubně s.r.o.

Výborné, užitečné a aplikovatelné v praxi. Hned zítra. Nejvíce mne zaujalo sestavení strategie, ujasnil jsem si jak věci fungují a jak jsou myšleny. To první co zavedu bude sbírání referenčních dopisů. Lepší práce s cílovými skupinami.

L. M., BEKO SPÓLKA AKCYJNA, organizační složka

Seminář považuji za velmi dobrý. Užitečný do praxe. Skvělé skloubení teoretické a praktické části. Nejvíce mne zaujaly bariéry a cílové skupiny. První co chci zavést: Zpřesnit cílové skupiny, zlepšit komunikaci ve firmě – cizí slova, překonat bariéry. Připravit úvodní produkt.

J. K., SEDLÁK INTERIER s.r.o.

Velice přínosný seminář, který mne seznámil se základními technikami marketingu praktickými ukázkami. Jako první věc, kterou ze semináře zavedu bude průzkum naší cílové skupiny a vyhodnocení provedených aktivit.

V. V., REHAU s.r.o.

Seminář naplnil moje očekávání ohledně principů, zásad a fungování marketingu v návaznosti na obchodní činnosti firmy. Nejvíce mne zaujala tvorba průzkumů a stanovení cílové skupiny.

2 denní seminář

1. den
9.00–9.15 prezence
9.15–11.00 dopolední program – 1. část
11.00–11.20 přestávka
11.20–13.00 dopolední program – 2. část
13.00–14.00 oběd
14.15–16.00 odpolední program – 1. část
16.00–16.20 přestávka
16.20–18.00 odpolední program – 2. část

2. den
9.00–11.00 dopolední program – 1. část
11.00–11.20 přestávka
11.20–13.00 dopolední program – 2. část
13.00–14.00 oběd
14.15–16.00 odpolední program – 1. část
16.00–16.20 přestávka
16.20–18.00 odpolední program – 2. část
18.00–18.15 ukončení

Nezávazná poptávka semináře "Základy efektivního marketingu"

Máte-li zájem o další informace, vyplňte, prosím, následující formulář. Údaje označené * jsou povinné.

Náš obchodní zástupce se s Vámi v rychlosti spojí a pomůže Vám s dokončením objednávky.

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.