Základy efektivního marketingu

Základy efektivního marketingu
  • Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing?
  • Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem?
  • Jaké jsou druhy moderní propagace a jak je prakticky využít?
  • Jak zvýšit efektivitu propagace a návratnost investic do marketingu?
  • Jak vytvářet propagační materiály, které prodají?
  • Jak mají vypadat průzkumy u cílových skupin a proč je dělat?
  • Jak nastavit podmínky spolupráce s externí marketingovou agenturou?
  • Jaké jsou typické chyby při realizaci propagačních kampaní?
  • Jak budovat značku a získat jméno a pozici na trhu?
  • Jak si udržet zákazníky a prodávat mnohem více?
2 denní seminář
 

Komu je seminář určen?

Pracovníkům marketingu, produktovým manažerům, obchodním ředitelům, majitelům a manažerům obchodních firem.

Organizační informace

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskusí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 2 dny

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Nadcházející termíny

Pobočka Brno - mapa

  • 21.11.2018 - 22.11.2018

Pobočka Praha - mapa

  • 10.12.2018 - 11.12.2018
Mám zájem o tento seminář
 

Václav Krajňák, Clipsan s.r.o.

Ihned aplikovatelné v praxi.

Skvělý výkon, zábavné a přitom narvané příklady, ze kterých je jasné, jak vytvořit efektivní propagaci a dostat zákazníky do firmy.


Monika Hamidović, Carl Stahl & spol, s.r.o.

Seminář Základy efektivního marketingu mě naučil skutečně porozumět obsahu a účelům jednotlivých částí propagačních sdělení, jejich vzájemným vztahům a vlivům na míru úspěšnosti celé propagace u našich cílových skupin. Zjistila jsem, jak propagaci vytvářet, sestavovat a cílit na základě reálných dat. Potvrzuji, že díky tomuto semináři dosahujeme v naší propagaci vyšší míry konverze.

Na seminář doporučuji navázat studiem publikace Jak zvýšit účinnost propagace?.


Stanislav Mach, Tepelná čerpadla Mach s.r.o.

Na semináři mne nejvíce zaujalo dělání průzkumů a vyhodnocování faktů.

Jako první věc, kterou ze semináře zavedu, bude systém propagace a vytrvání v tomto systému.


Jiří Šindelář, websolutions design

Získal jsem konkrétní postupy, jak zlepšit marketing.

Nejvíce mne zaujala „marketingová kaskáda”. Tedy postup, díky kterému jsem schopen prodat velký balík služeb.


Eva Koštialiková, Best English, n.o.

Praktické, názorné ukážky – všetko som si vedela premietnuť na našu firmu.

Veľa vecí v Bestke už robíme, ale teraz si ich budem vedieť naplánovať, zorganizovat a urobiť tak, aby som vedela odmerať ich účinnosť, výsledky a hlavne budem vedieť, čo robím, že to má zmysel.


Z. H., Berendsen Textil Servis s.r.o.

Výborný, zajímavý, interaktivní, srozumitelný.

V. G., ATRIMA spol. s r.o.

Seminář byl plný informací využitelných v praxi.

R. B., Arysta LifeScience Czech, s.r.o.

Spokojenost, je na čase do praxe převést to, čemu jsme zatím nevěnovali pozornost.

M. Č., GROW-UP SLOVAKIA s.r.o.

Bolo to plné hodnotných informácií. Veľmi sa mi páčili praktické cvičenia – všetky. Páčilo sa mi, ak napísať promo na základe prieskumu – bolo to spojené s praktickými úlohami, takže mi to dalo realitu.

 

M. Ch., REHAU s.r.o.

Velice dobře a srozumitelně prezentováno. Snadno pochopitelné. Nejvíce mne zaujala analýza cílové skupiny – „knoflík“ – a měření účinnosti kampaně.

O. M., VETOS dveře a zárubně s.r.o.

Výborné, užitečné a aplikovatelné v praxi. Hned zítra. Nejvíce mne zaujalo sestavení strategie, ujasnil jsem si jak věci fungují a jak jsou myšleny. To první co zavedu bude sbírání referenčních dopisů. Lepší práce s cílovými skupinami.

L. M., BEKO SPÓLKA AKCYJNA, organizační složka

Seminář považuji za velmi dobrý. Užitečný do praxe. Skvělé skloubení teoretické a praktické části. Nejvíce mne zaujaly bariéry a cílové skupiny. První co chci zavést: Zpřesnit cílové skupiny, zlepšit komunikaci ve firmě – cizí slova, překonat bariéry. Připravit úvodní produkt.

J. K., SEDLÁK INTERIER s.r.o.

Velice přínosný seminář, který mne seznámil se základními technikami marketingu praktickými ukázkami. Jako první věc, kterou ze semináře zavedu bude průzkum naší cílové skupiny a vyhodnocení provedených aktivit.

V. V., REHAU s.r.o.

Seminář naplnil moje očekávání ohledně principů, zásad a fungování marketingu v návaznosti na obchodní činnosti firmy. Nejvíce mne zaujala tvorba průzkumů a stanovení cílové skupiny.

2 denní seminář

1. den
9.00–9.15 prezence
9.15–11.00 dopolední program – 1. část
11.00–11.20 přestávka
11.20–13.00 dopolední program – 2. část
13.00–14.00 oběd
14.15–16.00 odpolední program – 1. část
16.00–16.20 přestávka
16.20–18.00 odpolední program – 2. část

2. den
9.00–11.00 dopolední program – 1. část
11.00–11.20 přestávka
11.20–13.00 dopolední program – 2. část
13.00–14.00 oběd
14.15–16.00 odpolední program – 1. část
16.00–16.20 přestávka
16.20–18.00 odpolední program – 2. část
18.00–18.15 ukončení

Nezávazná poptávka semináře "Základy efektivního marketingu"

Máte-li zájem o další informace, vyplňte, prosím, následující formulář. Údaje označené * jsou povinné.

Náš obchodní zástupce se s Vámi v rychlosti spojí a pomůže Vám s dokončením objednávky.

© 2000 - 2018 Business Success, spol. s r.o.