Reference

Z. H., Berendsen Textil Servis s.r.o.

Výborný, zajímavý, interaktivní, srozumitelný.

V. G., ATRIMA spol. s r.o.

Seminář byl plný informací využitelných v praxi.

R. B., Arysta LifeScience Czech, s.r.o.

Spokojenost, je na čase do praxe převést to, čemu jsme zatím nevěnovali pozornost.

M. Č., GROW-UP SLOVAKIA s.r.o.

Bolo to plné hodnotných informácií. Veľmi sa mi páčili praktické cvičenia – všetky. Páčilo sa mi, ak napísať promo na základe prieskumu – bolo to spojené s praktickými úlohami, takže mi to dalo realitu.

V. K., Clipsan s.r.o.

Skvělý výkon, zábavné a přitom narvané příklady, ze kterých je jasné, jak vytvořit efektivní propagaci a dostat zákazníky do firmy.

M. Ch., REHAU s.r.o.

Velice dobře a srozumitelně prezentováno. Snadno pochopitelné. Nejvíce mne zaujala analýza cílové skupiny – „knoflík“ – a měření účinnosti kampaně.

O. M., VETOS dveře a zárubně s.r.o.

Výborné, užitečné a aplikovatelné v praxi. Hned zítra. Nejvíce mne zaujalo sestavení strategie, ujasnil jsem si jak věci fungují a jak jsou myšleny. To první co zavedu bude sbírání referenčních dopisů. Lepší práce s cílovými skupinami.

L. M., BEKO SPÓLKA AKCYJNA, organizační složka

Seminář považuji za velmi dobrý. Užitečný do praxe. Skvělé skloubení teoretické a praktické části. Nejvíce mne zaujaly bariéry a cílové skupiny. První co chci zavést: Zpřesnit cílové skupiny, zlepšit komunikaci ve firmě – cizí slova, překonat bariéry. Připravit úvodní produkt.

J. K., SEDLÁK INTERIER s.r.o.

Velice přínosný seminář, který mne seznámil se základními technikami marketingu praktickými ukázkami. Jako první věc, kterou ze semináře zavedu bude průzkum naší cílové skupiny a vyhodnocení provedených aktivit.

V. V., REHAU s.r.o.

Seminář naplnil moje očekávání ohledně principů, zásad a fungování marketingu v návaznosti na obchodní činnosti firmy. Nejvíce mne zaujala tvorba průzkumů a stanovení cílové skupiny.

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.