Nejste nadnárodní gigant? Nevadí!

V současné době se stále více firem využívá pro zvýšení svého příjmu a svého podílu na trhu nejen obchodního týmu, ale i síly marketingu.

Průzkumy ukazují, že dobrý obchodní tým může navýšit příjem firmy o 10 – 20 %.

Pokud má za sebou dobrou marketingovou podporu, může to firmě přinést 40 – 100 % příjmu navíc, v závislosti na oboru.

Existuje však ještě jedna oblast, která je klíčová pro příjmy firmy a její dlouhodobé, úspěšné fungování. Je to oblast, kterou velká část menších firem, stále nevyužívá. Nebo existuje představa, že se jedná o velice nákladnou záležitost, kterou si mohou dovolit jen nadnárodní giganti.

Tou oblastí je Public Relations, budování vztahů s veřejností. PR je průkopníkem pro marketing a prodej. PR je neoddělitelnou součástí strategií firmy a v budoucnu bude hrát stále větší roli pro rozhodování managementu. To lze již nyní pozorovat u známých a úspěšných firem.

Proto Vás chci pozvat na akci, kde se dozvíte, jak EFEKTIVNĚ a BEZ VELKÝCH NÁKLADŮ, budovat značku Vaší firmy. Co jsou klíčové faktory, které mají dopad na to, jak je vnímána Vaše firma na trhu a jaké metody můžete využít pro pozitivní vztahy s veřejností, využívat.

tajné trumfy public relations_business success_1

Martin Kepka

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Martin Kepka

Martin Kepka

Referent externího PR
Public relations pro mě není jen možnost získat nové zákazníky, ale také příležitost, jak upevnit značku a jméno firmy na trhu. Nejraději realizuji nové projekty a otevírám dveře s novými možnostmi uplatnění.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.