Nenabízejte své výrobky a služby

nenabizejte-sve-vyrobky-a-sluzby_business-success

Nabízejte užitek, který zákazníkovi přináší!

Hledejte stále užitek a především přínos vašich služeb a produktů.

Zkuste si sednout na druhou stranu stolu, obujte si boty zákazníka a vžijte se do role vašeho potenciálního zákazníka.

Vzbuďte zájem, nabídněte „něco navíc“, překvapte zákazníka tak, že bude zcela nadšený.

Vytvářejte produkty a služby související s vaší hlavní službou či produktem. Zákazníci vás budou opakovaně vyžadovat, pokud budete trvale plnit jejich očekávání a neustále je také překračovat. (Ano, kreativita se zde více než hodí.)

Pozvedněte užitky vašich služeb a nedovolte, aby vám zisk zabránil dělat to, co je nejlepší pro vaše zákazníky.

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Ing. Pavlína Jelínková

Ing. Pavlína Jelínková

Marketing, Business Success, spol. s r.o.
Od roku 2009 se věnuje on-line marketingu. Pomáhá podnikatelům ve všech odvětvích vytvořit strategie s cílem maximalizovat sílu sociálních médií a zvýšit úspěšnost jejich on-line marketingového úsilí.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.