Nenechávejte obchodníky selhávat příliš dlouho

Přestože dnes zažíváme boom v marketingu, který s novými technologiemi dokáže způsobit někdy až kouzelné věci, pro velkou část firem je a zůstane obchodník tou poslední instancí, která rozhoduje o tom, zda klient důvěru ve firmu vloží nebo ne. Proto Vám chci dát jednu cennou radu, která vám v řízení obchodníků může být velmi prospěšná:

Nenechávejte obchodníky selhávat příliš dlouho!

Co to znamená? Pokud se vašemu obchodníkovi nedaří, nenechávejte ho celé týdny chodit za dalšími a dalšími klienty a zažívat opakované neúspěchy, protože dostává stále více a více ran, které ho mohou složit a vy ho nakonec ztratíte. Je třeba s ním absolvovat společné jednání, aby mohl dostat zpětnou vazbu a korekci.

Člověka nezabíjí to, že neuspěl, ale to, že neví, proč neuspěl (mimochodem toto platí nejen pro obchodníky, ale pro všechny z nás – ve výrobě, v managementu či v administrativě).

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Ing. Rastislav Zachar

Ing. Rastislav Zachar

Majitel společnosti v Business Success s.r.o.
Od roku 1995 se věnuji budování skupin a přednášení hlavně v oblasti managementu. Mým hlavním cílem je dávat podnikatelům, majitelům firem, manažerům i lidem kolem nich náměty, inspiraci, chuť do života a energii do dalšího tvoření.
Ing. Rastislav Zachar

Nejnovější příspěvky autora Ing. Rastislav Zachar (zobrazit všechny)

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.