Odborné články

 
 

Inspirace na dovolenou

Přijďte si k nám pro letní inspiraci a vyrazte na dovolenou nejen s detektivkou, ale i s napínavým čtením z praxe firemního života. Zúčastněte se v létě jakéhokoli našeho vyhlášeného semináře a vyberte si publikace v hodnotě 1 000 Kč dle vašeho gusta. TERMÍNY: Vyšší liga managementu 11. – 12. července v Praze 18. – […]

Čtěte dále »
 

Obchod v hlavní roli [rozhovor]

Obchod v hlavní roli [rozhovor]

V Business Success pokořil nejeden prodejní rekord. I proto jsme se rozhodli vyzpovídat Bohumila Kubu. Jeho více než 20 leté zkušenosti a poznatky v oblasti prodeje jej dovedly i k sepsání brožury „Profesionál v prodeji“. Podívejte se, s čím se potýká snad každý obchodník a jak to vidí (a v praxi řeší) Bohumil Kuba.

Čtěte dále »
 
 

Trápí vás slabý management?

Když chce šéf dělat dobře svou práci, měl by splňovat jeden předpoklad. Šéf by měl být totiž někdo, od koho jsou jeho podřízení ochotní přijmout příkaz. Možná to zní docela jednoduše, ale na šéfa jako takového to klade poměrně velké nároky. V první řadě je to totiž právě on, kdo musí mít naprosté jasno v tom, co […]

Čtěte dále »
 

Efektivní podnikání a krize

Tentokráte jsme další číslo časopisu Efektivní podnikání zaměřili na téma: krize, když se nedaří…   Časopis si můžete i stáhnout… S Patrickem Valtinem, jehož článek na téma „Proč dobří zaměstnanci odcházejí?“ najdete na straně 8, jsme na podzim 2017 připravili i speciální akci. Chcete-li být zaměstnavatelem, jehož nabídka práce se neodmítá, pak neváhejte a pojďte si […]

Čtěte dále »
 

Jak využít zpětnou vazbu zaměstnanců k vybudování lepších marketingových kampaní

Je-li pravda, že „všichni jsme nyní součástí marketingu“, pak se firmy musí něco naučit. Co vaši zaměstnanci říkají o vaší společnosti – osobně a na sociálních sítích – má skutečnou váhu. Je to i nejeden z důvodů, proč se mnoho společností věnuje programům pro zaměstnance. Z průzkumu vyplynulo, že pouze jeden ze tří věří ve […]

Čtěte dále »
 

Nebuďte rukojmím

Nebuďte rukojmím

V poslední době jsem snad nepotkala šéfa, který by si nepovzdechl nad tím, že mu chybí lidi nebo že je to nyní v oblasti personalistiky těžké. A to ani nemluvím o tom, že z reklam, inzerce  a internetu se na nás valí informace, že práce je, ale lidi nejsou. A jediná cesta, jak si zajistit loajalitu stávajících zaměstnanců […]

Čtěte dále »
 

Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci

Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci

Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci. To znamená 100% splnění příkazu nebo zadaného úkolu. Proč? Protože jinak je to on, kdo: dodělává práci za svoje lidi,  vysedává v práci do noci, aby vše stihl, je přepracovaný a zavalený problémy a úkoly, které vlastně ani nepatří na jeho hlavu. Aby taky ne. Kromě vlastní […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.