Odborné články

Nebuďte rukojmím

V poslední době jsem snad nepotkala šéfa, který by si nepovzdechl nad tím, že mu chybí lidi nebo že je to nyní v oblasti personalistiky těžké. A to ani nemluvím o tom, že z reklam, inzerce  a internetu se na nás valí informace, že práce je, ale lidi nejsou. A jediná cesta, jak si zajistit loajalitu stávajících zaměstnanců […]

Čtěte dále »
 

Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci

Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci

Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci. To znamená 100% splnění příkazu nebo zadaného úkolu. Proč? Protože jinak je to on, kdo: dodělává práci za svoje lidi,  vysedává v práci do noci, aby vše stihl, je přepracovaný a zavalený problémy a úkoly, které vlastně ani nepatří na jeho hlavu. Aby taky ne. Kromě vlastní […]

Čtěte dále »
 

Jak dosáhnout loajality zaměstnanců? – 3. část

NEDOSTATEČNÉ OCENĚNÍ Podle výzkumu agentury Gallup 74 % procent zaměstnanců se v práci neangažuje. Neangažovaní zaměstnanci budou hledat organizaci, která bude chtít, aby se angažovali. Podle Leigha Branhama („7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem“) jsou hlavními důvody pro neangažovanost a odchod tyto věci: Špatný management – manažeři, kteří jsou neprofesionální a nestarají se; přepracovaný […]

Čtěte dále »
 

Lídři: Hrajete si dost?

Jedna složka života, pracovního nebo osobního, dokáže do značné míry ovlivnit výsledek našeho snažení. Dala by se pojmenovat jako „hra“. Více řešení než problémů V každé situaci, ať už se týká čehokoli, se najde více řešení než problémů. Klíčová otázka zní: Dokážete je vidět? Dokážete si udržet nadhled, nenechat se vtáhnout do divadelního představení „šéfe, […]

Čtěte dále »
 

Klíč na rostoucí firmu

Je možné, aby firma prosperovala, přestože slýcháme, že ekonomika je nestabilní a podněcuje lidi spíše neutrácet? Určitě! Nestabilní či nezdravá ekonomika neznamená, že lidé neutrácí peníze, jen jsou trochu opatrnější v tom, kde je utratí – za jaké produkty a služby. Klíčem k udržení rostoucího podnikání navzdory těžším časů spočívá v pochopení, jak dosáhnout své […]

Čtěte dále »
 

Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti

Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti

Pokud nemáte monopol na výrobek, který může vyrábět jen velmi málo lidí, pak úspěch vaší společnosti bude do značné míry záviset na tom, co si o vás myslí ostatní. Jak si ceníte svůj „goodwill„? Jsou vaše produkty vše, v co zákazník doufal, a něco navíc? Je váš zákaznický servis přátelský, vždy na čas, snadno přístupný […]

Čtěte dále »
 

Jak dosáhnout loajality zaměstnanců? – 2. část

NEVĚNOVAT ZAMĚSTNANCŮM POZORNOST Druhým nejzřetelnějším důvodem, kdy ztrácíte nové zaměstnance, je nevěnovat jim pozornost. Jakmile je nově přijatý člověk na postu, musí sám usilovat o to, že vše půjde správným směrem. Je dost pozoruhodné, že mnoho zaměstnavatelů hodnotí kompetentnost svých zaměstnanců podle toho, jak rychle se přizpůsobí svému novému prostředí a pracovním podmínkám, aniž by […]

Čtěte dále »
 

Když se nám nechce plánovat…

Znáte tu otravnou věc, o které se píše v mnoha odborných publikacích, mluví se o ní na různých školeních a dokonce už i na školách existují předměty, kde se o ní studenti učí? Ano, říkáme tomu plánování. Možná trochu nezaslouženě si tato oblast nese trochu špatnou pověst z dob, kdy plnění pětiletky bylo povinností, ať […]

Čtěte dále »
 

Jak dosáhnout loajality zaměstnanců? – 1. část

V dnešním extrémně konkurenčním prostředí na trhu práce je vaší největší výzvou jako majitele firmy či vedoucího pracovníka zajistit, že kvalitní lidé, které jste zaměstnali dlouhodobě (poté, co jste je vyškolili a investovali jste do nich), u vás zůstanou a budou nadále přispívat k expanzi vaší firmy.  Skutečně není nic více frustrujícího než vidět, že […]

Čtěte dále »
 

Co dělat při nedostatku zaměstnanců?

Co dělat při nedostatku zaměstnanců?

V úterý 28. února 2017 se uskutečnilo v Brně další setkání podnikatelského Exec Clubu společnosti Business Success. Jednalo se zatím o největší setkání tohoto klubu v jeho téměř desetileté historii. Více než 70 účastníků se sešlo tentokráte v hotelu Santon na brněnské přehradě a společně vytvořili skvělou atmosféru.   Nosné téma celé akce bylo Zvládání […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.