Odborné články

Klíč na rostoucí firmu

Je možné, aby firma prosperovala, přestože slýcháme, že ekonomika je nestabilní a podněcuje lidi spíše neutrácet? Určitě! Nestabilní či nezdravá ekonomika neznamená, že lidé neutrácí peníze, jen jsou trochu opatrnější v tom, kde je utratí – za jaké produkty a služby. Klíčem k udržení rostoucího podnikání navzdory těžším časů spočívá v pochopení, jak dosáhnout své […]

Čtěte dále »
 

Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti

Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti

Pokud nemáte monopol na výrobek, který může vyrábět jen velmi málo lidí, pak úspěch vaší společnosti bude do značném míry záviset na tom, co si o vás myslí ostatní. Jak si ceníte svůj „goodwill„? Jsou vaše produkty vše v co zákazník doufal, a něco navíc? Je váš zákaznický servis přátelský, vždy na čas, snadno přístupný […]

Čtěte dále »
 

Jak dosáhnout loajality zaměstnanců? – 2. část

>>První část článku<< NEVĚNOVAT ZAMĚSTNANCŮM POZORNOST Druhým nejzřetelnějším důvodem, kdy ztrácíte nové zaměstnance, je nevěnovat jim pozornost. Jakmile je nově přijatý člověk na postu, musí sám usilovat o to, že vše půjde správným směrem. Je dost pozoruhodné, že mnoho zaměstnavatelů hodnotí kompetentnost svých zaměstnanců podle toho, jak rychle se přizpůsobí svému novému prostředí a pracovním […]

Čtěte dále »
 

Když se nám nechce plánovat…

Znáte tu otravnou věc, o které se píše v mnoha odborných publikacích, mluví se o ní na různých školeních a dokonce už i na školách existují předměty, kde se o ní studenti učí? Ano, říkáme tomu plánování. Možná trochu nezaslouženě si tato oblast nese trochu špatnou pověst z dob, kdy plnění pětiletky bylo povinností, ať […]

Čtěte dále »
 

Jak dosáhnout loajality zaměstnanců? – 1. část

V dnešním extrémně konkurenčním prostředí na trhu práce je vaší největší výzvou jako majitele firmy či vedoucího pracovníka zajistit, že kvalitní lidé, které jste zaměstnali dlouhodobě (poté, co jste je vyškolili a investovali jste do nich), u vás zůstanou a budou nadále přispívat k expanzi vaší firmy.  Skutečně není nic více frustrujícího než vidět, že […]

Čtěte dále »
 

Co dělat při nedostatku zaměstnanců?

Co dělat při nedostatku zaměstnanců?

V úterý 28. února 2017 se uskutečnilo v Brně další setkání podnikatelského Exec Clubu společnosti Business Success. Jednalo se zatím o největší setkání tohoto klubu v jeho téměř desetileté historii. Více než 70 účastníků se sešlo tentokráte v hotelu Santon na brněnské přehradě a společně vytvořili skvělou atmosféru.   Nosné téma celé akce bylo Zvládání […]

Čtěte dále »
 

Zajímáte se o své zákazníky?

Mluvíte se svými klienty? A posloucháte, co říkají? Víte, co řeší? Víte, co by od vás, jako svého dodavatele, uvítali? V čem byste jim jako firma, se kterou mají obchodní vztah, ještě mohli pomoci? Za sebe musím říct, že se stále častěji setkávám s tím, že se firmy o mne, jako spotřebitele, stále více zajímají. […]

Čtěte dále »
 

Efektivní koučink – existuje vůbec?

Efektivní koučink – existuje vůbec?

Jak najít a přijmout ty schopné? Jak využít skutečný potenciál každého jednoho člověka v týmu? To jsou dnes často diskutovaná témata. Koneckonců, když přijmete uchazeče, který na vás udělal během pohovoru dojem, jak dosáhnout toho, že z něj bude výborný pracovník? Vyzpovídali jsme Pavla Rance, autora nejedné manažerské publikace, specialistu na organizaci firem s více […]

Čtěte dále »
 

Zaměstnali byste Trumpa?

Zaměstnali byste Trumpa?

Před čtyřmi lety jsem si myslel, že žádný americký prezident nebyl v centru takové kontroverzní pozornosti médií jako tehdejší prezident (Barack Obama); žádný z nich nebyl ani tolik oblíbený, ani tolik nenáviděný. Uběhly 4 roky a když přijde řeč na volbu prezidenta USA, rozhodně jsme se v této otázce „oblíbený, nebo nenáviděný“ posunuli o několik pater výše. Zajímavá otázka, kterou […]

Čtěte dále »
 

Kreativita pro lídry

Kreativita pro lídry

Potřebuje lídr ve své práci kreativitu? Respektive, potřebuje šéf ke své práci být kreativní? A k čemu? Není náhodou jeho úkolem dostat z lidí jejich práci a udržet firmu v chodu? Proč tedy být navíc i kreativní? Kreativita přece patří do oddělení marketingu. Tvořivost neboli kreativita (z lat. creo = tvořím), také invence (z lat. invenio […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.