Workshop Umění telefonovat

Workshop Umění telefonovat

Kvalitní telefonický rozhovor je pro obchodníka nebo jeho asistentku základem úspěchu budoucího osobního střetnutí, protože klient si vytváří první dojem už na základě pocitu, který při telefonickém rozhovoru získává. Na druhé straně právě telefonický rozhovor je tou první bariérou, kterou musí směrem ke klientovi překonat. Dnes je velký nárůst nabídek a oslovování klientů, kompetentní pracovníci jsou od přímého kontaktu chráněni, chtějí zaslat nabídku, kterou stejně nečtou,… Celé toto odmítání nejednou vyúsťuje do vnitřní nechuti či odporu k telefonování. Jak se vrátit nazpět do sedla a zvýšit jistotu v telefonování – to je ta správná otázka.

 

Upozorňujeme!

Toto není přednáška, toto není seminář. Jedná se o skutečné procvičování a dril vlastních schopností.

Co získáte?

  • Vypracovaný vlastní scénář hovoru
  • Natrénovanou jistotu v různých variantách komunikace přes telefon
  • Odolnost vůči stavu „nechce se mi telefonovat“, případně jeho řešení

Rozpoznáte s jakým typem člověka jednáte na telefonu a podle toho se naučíte, jak uzpůsobit prodejní telefonickou komunikaci. Natrénujete si vhodnou argumentaci s ohledem na typ zákazníka. Naučíte se v úvodních větách budovat důvěru a budovat vztah se zákazníkem. Dokážete pracovat s vlastní motivací a s cíli. Získáte tipy a rady, jak řešit obtížné komunikační situace v telefonické komunikaci a jak se svým projevem odlišit.

Jak dlouho trénink trvá?

Workshop Umění telefonovat trvá 4 hodiny a je spojen s přestávkou na občerstvení.

 

Máte zájem o tento workshop?

Tento workshop nemá aktuálně vypsaný žádný termín pro nejbližší období.

Zanechte nám svůj email a my se Vám ozveme ihned, jakmile vypíšeme nový termín.

 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.