Neuvěřitelný seminář o prodeji

Neuvěřitelný seminář o prodeji
  • Jaké základní faktory dělají úspěšného obchodníka?
  • Jak se na začátku jednání odlišit od konkurence a získat si respekt zákazníka?
  • Jakým způsobem rozlišit důležité námitky od nedůležitých a naučit se zvládat jen skutečné námitky zákazníka?
  • Proč se jednání zákazníka zdá někdy nepochopitelné?
  • Jak mít obchodní jednání pod kontrolou?
  • Jak uzavřít obchod, aniž byste museli tlačit?
  • Jak se vyhnout demotivaci a mít větší chuť do obchodování?
  • Jak úspěšně zvládnout reklamaci a nepřijít o zákazníka?
3 denní seminář
 

Komu je seminář určen?

Všem obchodníkům a manažerům, kteří chtějí sami sebe nebo svůj obchodní tým posunout dál. Pro asistenty a asistentky obchodu a pro servisní techniky, kteří mohou využít svou pozici u zákazníka k prodeji.

Přínos

Účastníci se naučí nejen obchodním technikám, ale také schopnostem rozlišovat i velmi jemné detaily v průběhu obchodních rozhovorů, které často rozhodují o budoucím úspěchu celého jednání. Vybudování jistoty v prodeji, mít nástroje na zvládání námitek, zlepšit efektivitu v uzavírání obchodů. Absolvent semináře dokáže bez velké námahy vybudovat důvěru u zákazníka, úspěšně zvládnout jeho námitky, má schopnost příjemným způsobem jednat a uzavírat obchody a který dokáže po obchodním jednání analyzovat, proč neprodal.

 

Nadcházející termíny

Pobočka Praha - mapa

  • 19.9.2018 - 21.9.2018

Pobočka Brno - mapa

  • 12.10.2018 - 14.10.2018

Pobočka Praha - mapa

  • 27.11.2018 - 29.11.2018

Pobočka Brno - mapa

  • 10.12.2018 - 12.12.2018
Mám zájem o tento seminář
 

Otakar Vosecký, Pfahnl Backmittel, spol. s r.o.

Seminář pod vedením Martina Staňka byl zajímavý a poučný. Po 20 letech práce na pozici prodejce a mnoha absolvovaných seminářích, mohu zkonstatovat, že Martin byl vtipný, celé dva dny výuky se neztratil v obsahu a celé to dávalo smysl odborným výkladem a názornými příklady.

Pro mne to znamená, že jsem si uvědomil pár věcí, které nevědomky vypouštím, a že jsou detaily, které mohou někdy znamenat důležitý výsledek.

Příklady spojení obchodního chování a osobního života, byly velice zajímavé a poučné.


Libor Žižlavský, A studio group, spol. s r.o.

Ještě lepší než jsem očekával.

Moc se mi líbí upřímnost a otevřenost bez zástěrek. Oceňuji praktické ukázky a následný rozbor.

Jsem rád, že to nebylo jen o prodeji, ale vůbec o vztazích, komunikaci, životě…


Lucie Veverková, PAS s.r.o.

Líbilo se mi spojení teoretických věcí s hodně cvičeními, která jsou velmi užitečná.

Nejvíce mne zaujalo zvládání námitek, potvrzování zákazníka a „nebojování s ním“.

Přestože zákazník vše má a je spokojen, tak je šance se k němu stejně dostat. Těším se, že budu moci pomáhat novým obchodníkům v začátcích prodeje.


Petr Brož, UNIBRICK s.r.o.

Naše firma pracuje v oboru stavebnictví, který krize poměrně zásadně postihla. Přetlak nabídky prodejců a tlak na cenu je čím dál větší. Nestačí již prodejní techniky, které dříve vedly k úspěchu. Proto jsme se rozhodli posílit náš prodejní tým kvalitním prodejním seminářem. Dlouhodobě spolupracujeme s Business Success, proto jsme je oslovili jako první. Odrazovala nás však cena tohoto semináře, která byla opravdu vysoká – a zvláště nyní, kdy je zapotřebí náklady snižovat, abychom si udrželi prodejní marži. Ani všichni členové týmu nebyli předem nadšeni z víkendového školení – mnoho z nás si myslí, že jsou již profesionálové, kteří se nemusí dále zlepšovat, ale opak je často pravdou.  Celou referenci najdete ZDE.


Romana Točíková, PROSPECTEA Česká republika, s.r.o.

Jsem nadšená, že jsem seminář absolvovala.
Měla jsem bariéry ohledně obchodování. Do dnešního dne jsem myslela, že nikdy obchodovat nebudu. Nyní se již těším na svůj první obchodní telefonát.
Děkuji za konkrétní zpracování telefonického obchodního rozhovoru, který mohu ihned použít.

Michal Suchyňa, Mikro Trading a.s.

Chtěl bych Vám poděkovat za seminář, který se mi opravdu líbil a jsem přesvědčen, že si z něj něco odnesu a budu dále aplikovat v praxi.

Jelikož jsem již několik podobných seminářů absolvoval, na Váš seminář jsem šel s tím, že se chci dozvědět, jaké jsou nové poznatky v oboru prodeje zboří. Což se mi splnilo. Tím byl i naplněn účel tohoto semináře. Jelikož jsem již nějaké školení absolvoval, mám možnost srovnání mezi Vaším seminářem a semináři jiných společností. Dovolím si Neuvěřitelný seminář o prodeji posadit na nejvyšší příčky pomyslného žebříčku.


Hana Andrlová, HESTEGO a.s.

Nejvíce mne zaujaly emoce, péče o stávajícího zákazníka a potvrzování.

Po semináři si obejdu své zákazníky, kteří pravidelně objednávají a budu chtít zpětnou vazbu, jak jsou spokojeni s komunikací, kvalitou, …


Ing. Ondřej Cundr, Ph.D., 4ISP s.r.o.

Na semináři mne zaujala pětibodová metoda zvládání námitek, fáze obchodu a také důležitost emocí při prodeji.


J. K., Kuchyňské studio Válek & Kačena s.r.o.

Seminář byl skvělý, vedený způsobem, že mě udržoval v plné pozornosti celé tři dny a s neuvěřitelným množstvím hodnotných informací. Pan Staněk (trenér semináře) si opravdu zaslouží můj obdiv. Nejvíce mne zaujalo vyřizování reklamací, protože je to vždy velice citlivé jednání.


Jiří Tomíček, CADservis, s.r.o.

Děkuji za spoustu nových informací, které mi pomůžou lépe zvládat a vést obchodní jednání se zákazníky. Uvědomil jsem si, že je potřeba naše řešení prodat všem, kterých se to týká.

Byl to opravdu neuvěřitelný seminář, protože mi otevřel oči, jak má vlastně vypadat práce obchodníka. Začal jsem používat techniky nastudované na semináři. Bylo vidět jasný přínos a zvýšení počtu klientů a firemních financí.


Ondřej Čermák, BEAM ČR s.r.o.

Nejvíce mne zaujala fáze 2, naslouchání zákazníkům, práce s námitkou cena a „Já si to rozmyslím“ a nenechat klienta odejít, aniž by odešel bez dalšího postupu. Za důležité také považuji řádně zjistit potřeby a představy klienta.


J. H., A studio group, spol. s r.o.

Neuvěřitelný seminář označuje již sám název … a neuvěřitelný počet rad a pomoci si z něj odnáším.

Nejvíce mne zaujalo: Udržení si zákazníka (a péče o ty dobré TOP zákazníky), na to u nás na firmě bohužel zapomínáme a věnujeme pozornost a energii těm problémovým.


I. R., GABEX, s.r.o.

Seminář jsem opakovala již podruhé, protože mě poprvé tak nadchl, že jsem pocítila potřebu slyšet to a potrénovat znovu. Nejenže všechny zmiňované věci z tréninku platí, poznala jsem tu výborné lidi, skvělé trenéry a celkově strávila víkend, na který se nezapomíná. Je to jasné, mám před sebou ještě dlouhou a trnitou cestu prodejem, ale s pomocí Business Success a tvrdou prací mám dobře nakročeno. 😉 Děkuji, jste fakt dobří!


Š. P., Protronix s.r.o.

Seminář se mi velice líbil, byl pro mě přínosný po všech stránkách. Bylo zde řečeno spousta informací a vše ukázáno na konkrétních příkladech, jak to ihned použít v praxi. Seminář byl veden na profesionální úrovni a bylo o nás postaráno po všech stránkách.


V. S., webProgress, s. r. o.

Seminář byl opravdu neuvěřitelný, závěrem až euforický. Hodně mi otevřel oči nejen do dalšího obchodování, ale také do života. Už se těším, až si budu moct vyzkoušet všechny techniky v praxi.

M. K., KETRIS, s. r. o.

Seminář byl super! Ukázal mi spoustu chyb, které jsem při prodeji dělala a které se teď budu snažit odstraňovat. Už vím, jak na ně – aspoň teoreticky. Na té praxi budu muset ještě pořádně „zamakat“. Určitě si teď budu umět více poradit se všemi těmi – „jste moc drazí…, bereme od konkurence…, víte, já si to ještě rozmyslím…“ „Jen ať to zkusí“. Vážně – DĚKUJI!

A. D., Ardex Baustoff, s. r. o.

Tento seminář byl naprosto neuvěřitelný a výborný a až tady jsem pochopil, co je to vlastně obchod. Přínosem jsou pro mě všechny techniky prodeje. Lektor byl výborný a dokázal nás celou dobu ne jenom učit, ale také pobavit svou ojedinělou formou. Úplně změnil můj pohled nejen na obchod, ale i na celý můj život.

J. V., Kores Praha, s.r.o.

I přes opakování semináře jsem si uvědomil, že opakování je matka moudrosti a mohu jen vřele doporučit! Jsem opět pozitivně naladěn a těším se na „Hru se zákazníkem“! Moc díky.

L. U., Menzies Avation, s.r.o.

Seminář se mi velmi líbil. Už jsem ho měla absolvovat dávno. Na to, jak náročné téma to bylo, mi bylo prezentováno velmi srozumitelnou a zábavnou formou. Díky moc všem.

D. S., Baobab – péče o zeleň, s.r.o.

Musím přiznat, že ve mě tento seminář svým názvem budil určitou nedůvěru. Po jeho absolvování však mohu prohlásit, že patřil k nejlepším které jsem v Business Success, ale i jinde, absolvoval.

3 denní seminář

1. den
9.00–9.15 prezence
9.15–11.00 dopolední program – 1. část
11.00–11.20 přestávka
11.20–13.00 dopolední program – 2. část
13.00–14.00 oběd
14.15–16.00 odpolední program – 1. část
16.00–16.20 přestávka
16.20–18.00 odpolední program – 2. část

2. - 3. den
9.00–11.00 dopolední program – 1. část
ostatní části odpovídají 1. dni

3. den
18.00–18.15 ukončení

Nezávazná poptávka semináře "Neuvěřitelný seminář o prodeji"

Máte-li zájem o další informace, vyplňte, prosím, následující formulář. Údaje označené * jsou povinné.

Náš obchodní zástupce se s Vámi v rychlosti spojí a pomůže Vám s dokončením objednávky.

© 2000 - 2018 Business Success, spol. s r.o.