Tajemství moderního prodeje

Tajemství moderního prodeje
  • Co je základem úspěšného obchodního jednání?
  • Jaké jsou základní vlastnosti profesionálního prodejce?
  • Jak efektivně a nenásilně navázat kontakt se zákazníkem?
  • Proč je důležité se odlišit od konkurence a jak toho dosáhnout?
  • Jaké typy otázek existují a v jakém pořadí je správné tyto otázky klást?
  • Proč občas prodejci při uzavření obchodu selhávají a jako se toho vyvarovat?
1 denní seminář
 

Popis

Firmy často vynakládají nemalé finanční prostředky za produktová školení, prostřednictvím kterých se snaží naučit své prodejce vše o produktu. Všimli jste si ale, že někdy obchodník, který o produktu ví mnohem méně než ti druzí, může být v prodeji schopnější a úspěšnější? V minulosti obchodníci hlavně prezentovali a přesvědčovali zákazníka o tom, že právě jejich produkt je ten nejlepší. V současné době už toto neplatí. To, co skutečně rozhoduje o tom, jestli zákazník koupí nebo ne, nezáleží na kvalitách daného produktu, ale na prodejci samotném. Na tomto semináři poodhalíte tajemství, jak přivést zákazníka k poznání, že váš produkt či služba pro něj mohou být užitečné i bez toho, abyste jej násilně přesvědčovali a argumentovali.

Určeno

Prodejcům, nákupčím, asistentům prodeje i vedoucím pracovníkům, kteří chtějí být úspěšnější při vedení obchodních jednání a zlepšit své výsledky v prodeji.

Máte zájem o tento seminář?

Tento seminář nemá aktuálně vypsaný žádný termín pro nejbližší období.

Zanechte nám svůj email a my se Vám ozveme ihned, jakmile vypíšeme nový termín.

 

Ivo Zvařič, K R E S spol. s r.o.

Váš seminář mi přinesl spoustu nových poznatků, které jsem okamžitě začal aplikovat v praxi. Naučil jsem se komunikovat se zákazníky lidštějším a přátelštějším přístupem a nejen ryze obchodním.

Odezva na sebe nenechala dlouho čekat a v tzv. okurkové sezóně mi stoupl obrat o více než 100%. Zjistil jsem, že se stačí cíleně zajímat o potřeby zákazníka a úspěchům v prodeji a rozvoji dlouhodobého obchodního vztahu nemůže stát nic v cestě. Opravdu se potvrdilo, že na prvních schůzkách je potřeba se ptát, naslouchat a vnímat. Hlavně si všímat detailů a zjistit o člověku trochu více než jen to, že vím jakou funkci vykonává. Zjistit to, co mu daný post přináší, jaké má z něj pocity a hlavně jak mu můžu být nápomocen já. Zkusit se pobavit o koníčcích, kde byl na dovolené nebo teprve čeká na dovolenou atd. Je to až neuvěřitelně jednoduché, když si člověk tento přístup osvojí, bere ho automaticky a nejeví známky toho, že by se nějak přemáhal a falešně si na něco hrál. Má práce mne začala i více bavit, těším se do ní. Už nejsem tak křečovitý jako jsem býval a i zákazník pozná, že jste v pohodě a jedná s vámi také v pohodě. Pokud člověk jedná tak, že se nesnaží hned něco vnutit, opravdu nakonec dojde k tomu, že si zákazník řekne sám co by chtěl, jakou službu, či o jaké zboží má zájem.

Váš seminář se mi moc líbil, líbil se mi způsob a celkový průběh a určitě ho budu vřele doporučovat i svým kolegům. I já budu rád, pokud mne firma opět vyšle na Vaše další semináře, abych mohl své znalosti a přístupy zdokonalovat a tím na sobě neustále pracovat. Není nad to, když Vás práce naplňuje a baví. Potom je to i o celkové pohodě člověka, kterou přenáší i mimo profesní život.

 

J.V., REHAU s.r.o.

Otevřel jsem další obchodní (osobní) cestu. Zároveň mne seminář hodně nalákal na další sebevzdělávání a nové semináře.

 

I.N., CARent, a.s.

Velmi nenásilné, poučné a zábavnou formou provedené školení. Nejvíce mne zaujal celý způsob provedení prodejních aktivit, aby v podstatě nedošlo k vyřčení námitek.

 

O.K., P & L, spol. s r.o.

Seminář byl pro mne přínosem. Člověk si uvědomí, co vše dělá špatně.

 

L.P., REHAU s.r.o.

Velmi hodnotný seminář. Velkou část získaných dovedností ihned uplatním v praxi.

1 denní seminář

8.45–9.15 prezence
9.15–11.00 dopolední program – 1. část
11.00–11.20 přestávka
11.20–13.00 dopolední program – 2. část
13.00–14.00 oběd
14.15–16.00 odpolední program – 1. část
16.00–16.20 přestávka
16.20–18.00 odpolední program – 2. část
18.00–18.15 ukončení
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.