Jak zvýšit prodej?

Jak zvýšit prodej?
  • Proč nejsem schopen přivést zákazníka k poznání, že náš produkt může být pro něho užitečný i bez násilného přesvědčování a argumentování?
  • Co vede zákazníka k tomu, aby koupil?
  • Jak přesvědčit zákazníka, aby koupil u mě a ne u konkurence?
  • Je cena opravdu to jediné, co rozhoduje o tom, jestli si zákazník produkt koupí?
  • Jak mám rozeznávat chyby, které se při prodeji mohou vyskytnout?
2 hodinový seminář
 

Komu je seminář určen?

Majitelům firem, manažerům obchodu, prodejcům, obchodním zástupcům, pracovníkům marketingu a lidem, kteří jednají se zákazníky a jejich úkolem je prodávat nebo prodejce řídit.

Popis

Musíte dávat slevy, abyste získali zakázky? Zdá se vám, že se prodej stal náročnou a nesmírně únavnou dřinou? Trápí vás konkurenční nabídky a klesající loajalita zákazníků?

Úvodní seminář „Jak zvýšit prodej?“ je postaven na myšlence, že prodej není boj. Poodhalíte zde tajemství toho, jak přivést zákazníka k poznání, že váš produkt může být pro něho užitečný i bez násilného přesvědčování a argumentování, popřípadě jak zvládnout jeho námitky, které často i z nejlepšího obchodníka udělají „zápasníka“. Podívejte se na video tip „Jak zvládat námitku CENA„.

Jak se na úvodní seminář přihlásit?

  • klikněte na tlačítko „Mám zájem o tento seminář“,
  • zvolte termín a místo, které Vám vyhovuje,
  • vyplňte a odešlete registrační formulář.

 

Přijďte se osobně přesvědčit o tom, že i krátká přednáška může inspirovat a změnit váš život!

Počet míst je omezen.

Na přednášku lze přihlásit

max. 2 osoby z jedné firmy.

Děkujeme za pochopení.

Nadcházející termíny

Ostrava - mapa

  • 30.10.2017 09:00 - 11:30 (obsazeno)

Plzeň - mapa

  • 22.11.2017 09:00 - 11:30

Pobočka Brno - mapa

  • 23.11.2017 09:00 - 11:30

Pobočka Praha - mapa

  • 8.2.2018 09:00 - 11:30

Plzeň - mapa

  • 22.3.2018 09:00 - 11:30
Mám zájem o tento seminář
 

Přihláška na seminář "Jak zvýšit prodej?"

CENA: 1200 Kč ZDARMA

Vyplňte, prosím, následující formulář. Údaje označené * jsou povinné.

Vaše místo pro Vás bude rezervováno.

S.K., D.S.M. Praha s.r.o.

Nejvíce mne zaujal úvod a dostání se do hovoru se zákazníkem a nechrlit na něj hned informace o produktu.

 

J.B., ALTEA Czech a.s.

Zaujalo mne doporučení zjišťovat stanovisko k nabídce již druhý den po jejím odeslání. To budu zkoušet. 😉

 

P.H., Globus ČR, k.s.

Zaujaly mne jednotlivé fáze prodeje. Proč? Je zde dobré srovnání s praxí.

 

M.Č., Techservis system, s.r.o.

Téma, které mne nejvíce zaujalo – fáze obchodního jednání – zajímavé podněty a zkušenosti.

 

J.K., CZ Teplo Praha

Nejvíce mne zaujalo téma oslovování zákazníka a zjišťování jeho potřeb a reakce na ni.

 

M.M.

Zaujaly mne námitky – téma, se kterým se každý setká. Praktické řešení problémů.

 

C.A.

Zaujal mne rozdíl komentář/námitka, protože po analýze svých prodejních schůzek jsem zjistil, že „investuji“ příliš mnoho času na zvládání problému, který neexistuje.

 

T.Ž., Fincentrum, a.s.

Nejvíce mne oslovilo zvládání námitek v prodejním procesu.

 

P.H., JELÍNEK s.r.o.

Od všeho mne zaujalo něco a také jsem si uvědomil, že ač spoustu toho, co bylo řečeno, dělám, tak ne vždy důsledně.

 

R.Š., HELUZ v.o.s.

Nejvíce se mi líbilo „řekněte si o obchod“, tedy fáze uzavírání obchodu.

 

D.M., SIMA servis, s.r.o.

Zaujala mne etika prodeje vs. tlak na cenu.

 

J.K., JK consultia s.r.o.

Komentář vs. Námitka – je důležité vědět, že „řeči kolem“ nemusejí nic znamenat.

 

Z.B.

Nejvíce se mi líbilo, jak přidat do obchodu více lidskosti a fáze obchodního jednání.

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.