Reference

S.K., D.S.M. Praha s.r.o.

Nejvíce mne zaujal úvod a dostání se do hovoru se zákazníkem a nechrlit na něj hned informace o produktu.

 

J.B., ALTEA Czech a.s.

Zaujalo mne doporučení zjišťovat stanovisko k nabídce již druhý den po jejím odeslání. To budu zkoušet. 😉

 

P.H., Globus ČR, k.s.

Zaujaly mne jednotlivé fáze prodeje. Proč? Je zde dobré srovnání s praxí.

 

M.Č., Techservis system, s.r.o.

Téma, které mne nejvíce zaujalo – fáze obchodního jednání – zajímavé podněty a zkušenosti.

 

J.K., CZ Teplo Praha

Nejvíce mne zaujalo téma oslovování zákazníka a zjišťování jeho potřeb a reakce na ni.

 

M.M.

Zaujaly mne námitky – téma, se kterým se každý setká. Praktické řešení problémů.

 

C.A.

Zaujal mne rozdíl komentář/námitka, protože po analýze svých prodejních schůzek jsem zjistil, že „investuji“ příliš mnoho času na zvládání problému, který neexistuje.

 

T.Ž., Fincentrum, a.s.

Nejvíce mne oslovilo zvládání námitek v prodejním procesu.

 

P.H., JELÍNEK s.r.o.

Od všeho mne zaujalo něco a také jsem si uvědomil, že ač spoustu toho, co bylo řečeno, dělám, tak ne vždy důsledně.

 

R.Š., HELUZ v.o.s.

Nejvíce se mi líbilo „řekněte si o obchod“, tedy fáze uzavírání obchodu.

 

D.M., SIMA servis, s.r.o.

Zaujala mne etika prodeje vs. tlak na cenu.

 

J.K., JK consultia s.r.o.

Komentář vs. Námitka – je důležité vědět, že „řeči kolem“ nemusejí nic znamenat.

 

Z.B.

Nejvíce se mi líbilo, jak přidat do obchodu více lidskosti a fáze obchodního jednání.

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.