První liga v prodeji

První liga v prodeji
  • Víte co si o Vás skutečně myslí Vaši klienti?
  • Je pro Vás důležité znát konkrétní důvody, které rozhodují o tom, zda od Vás klient koupí opakovaně?
 

Popis

Získat klienta není pro většinu firem úplně jednoduché. Dokonce i takové nástroje, jako je sleva, kvalitní služby nebo rychlá dodávka nejsou v současné době již tím hlavním faktorem, který přiměje klienta koupit právě od Vás. Na druhou stranu těžce získaného klienta lze ztratit velmi snadno a rychle. Dle průzkumů si 96 % klientů nestěžuje, prostě jen odejdou. Udržet si klienta na obchodních liniích nemá za úkol pouze oddělení marketingu a obchodu, je to v rukách celé firmy.

 

Máte-li zájem o záznam semináře „PRVNÍ LIGA V PRODEJI“

neváhejte nás kontaktovat pomocí formuláře.

Máte zájem o tento seminář?

Tento seminář nemá aktuálně vypsaný žádný termín pro nejbližší období.

Zanechte nám svůj email a my se Vám ozveme ihned, jakmile vypíšeme nový termín.

 

Daniel Rižák, INCOCZECH TRAVEL PRAGUE, a.s.
Užitečné, pochopitelné, hodně příkladů z praxe, logický výklad. Nejvíce mě zaujalo téma: 5 technik přitažení klienta k rozhodnutí a závěrečná lekce.

Václav Vondra, AWOS s.r.o.
Velmi zajímavý, přínos pro další rozvoj firmy. Nejvíce mě zaujalo: Řešení nespokojenosti zákazníků.

Milan Holášek, AXIMA MORAVA s.r.o.
Spokojenost, věcnost, držení se tématu a příklady velmi dobré. Nejvíce mě zaujalo téma: Zvládání naštvaných klientů.

Jiří Vávra, CARent, a.s.
Hodnotím kladně, dozvěděl jsem se spoustu nových věcí, některé jsem si oživil. Nelze vybrat jedno téma, které mě zaujalo. Z každého si odnáším něco nového.

Jana Coufalová, ONION CZ s.r.o.
Seminář byl pro mě přínosem. Získala jsem nové informace, které se budu snažit uplatnit. Nejvíce mě zaujalo téma: Péče o stávajícího zákazníka – částečná náplň na mé pozici.

Miroslav Vrba, Clever Trust s.r.o.
Velmi přínosné informace. Nejvíce mě zaujalo téma: Jak získat zpět nespokojeného zákazníka, protože se s tím každá firma bohužel setká.

Zuzana Řehořová, LITE
Pro mě, jakožto pracovníka v technických divizích byla zajímavá hlavně druhá část semináře – péče o zákazníka. Toto téma mě i nejvíce zaujalo. Tuto věc potřebujeme trochu posílit.

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.