Archív blogu

Co zabíjí prodej ve firmách aneb Nehaste požár benzínem… (magazín Lobby)

Jak se vzepřít stagnaci a jít opačným směrem? Jak se postavit k období, které je objektivně slabší či náročnější? Jak se dá zvýšit výkon v prodeji anebo způsobit, aby právě v naší firmě nebyl pokles tak dramatický jako u všech v okolí? Toto jsou velmi časté otázky, které si dnes kladou majitelé firem nebo šéfové obchodu. První z hlavních oblastí, která v současné […]

Čtěte dále »
 

Uzavírání obchodu (Výběr)

Existuje-li v obchodě něco životně důležitého, je to schopnost uzavřít obchod. Můžete být skvělí společníci, můžete umět lehce navázat vztahy, ale nejste-li schopni uzavřít obchod, vše je na nic. Představte si chlapíka, který při výběrovém řízení na post marketinkového ředitele, vypráví o skvělých kampaních, průzkumech, oslní ženy v komisi, oslní lehkostí a bravurou, s jakou dokáže komunikovat a zaujmout. Všichni se […]

Čtěte dále »
 

Ako osloviť obchodného partnera (magazín IN STORE Slovakia)

Obchod, ako jedna z najťažších pracovných disciplín, má svoje zásady a postupy. Ako vo všetkých oboroch, tak i tu existuje určitá technológia, ktorú by mal predajca ovládať. Tou najdoležitejšou „technológiou“ je znalosť fungovania medziľudských vzťahov. Len tak niekoho kontaktovať s nádejou, že ho zaujme náš „skvelý“ produkt, je strata času a pri častom neúspechu to znamená stratu chuti kontaktovať nových […]

Čtěte dále »
 

ISO – mít či nemít? (magazín Výběr)

Dovolil jsem si hned na úvod dát takovouto manažersko-hamletovskou otázku, neboť mnohé z firem dnes řeší (nebo řešily) podobnou věc. Celá tato otázka je často pokládána jen proto, že snahou firem je získat jakousi konkurenční výhodu, budou-li „mít ISO“. Dalším možným a častým důvodem, proč by firmy chtěly mít ISO, je zvyšování šancí při výběrových řízeních, ať […]

Čtěte dále »
 

ISO: mít či nemít? (magazín Lobby)

Většina firem si myslí, že po obdržení certifikátu jakosti ISO získají velkou konkurenční výhodu. Dalším a častým důvodem, proč firmy chtějí ISO, je zvyšování šancí při výběrových řízeních. Takto se celé ISO zredukuje na: „Musíme mít papír.“ Ona pověstná „bumážka“ (papír, potvrzení, úřední pověření) má pak být tím kouzelným proutkem, kterým lze získat zakázku, kterou bychom […]

Čtěte dále »
 

Váš úspěch je náš byznys (magazín Lobby)

Patříme k těm šťastným firmám, které mají v názvu obsaženo to, co dělají pro své klienty. Business Success znamená „Obchodní úspěch“ a nebo by se to dalo přeložit také jako „Úspěch podniku“. Zlepšujeme podnikatelské úspěchy, někdy zachraňujeme ohrožené podniky, někdy jsou změny výrazně viditelné a někdy je to nenápadná, ale rozhodující korekce. Víme, jaké je být na špici Podle […]

Čtěte dále »
 

Poznej potřeby obchodního partnera (magazín Výběr)

Milí přátelé, nedávno jsem měl následující zážitek: potkal jsem přítele (Pepu Nováka), který vlastní firmu, kde prodává a opravuje auta. Zeptal jsem se ho: „Jak jde obchod?“ a on odpověděl: „Je to bída. Lidé si dnes vůbec neváží služeb a kupují tam, kde je to nejlevnější.“ Když jsem ho požádal, aby mi to upřesnil, popsal to takto: „Většina […]

Čtěte dále »
 

Jděte se podívat na své obchodníky (magazín Lobby)

Nedávno jsem měl následující zážitek: potkal jsem přítele (Pepu Nováka), který vlastní firmu, kde prodává a opravuje auta. Zeptal jsem se ho: „Jak jde obchod?“ a on odpověděl: „Je to bída. Lidé si dnes vůbec neváží služeb a kupují tam, kde je to nejlevnější.“ Když jsem ho požádal, aby mi to upřesnil, popsal to takto: „Většina lidí přijde, […]

Čtěte dále »
 

Obchodní tým, systémové vedení a jeho efektivita (magazín Výběr)

Když se dnes podíváme na množství nebo úroveň komunikace mezi lidmi, rychle zpozorujeme, že její celkový trend není příliš potěšující. Vždyť mnozí z nás ani po několika letech nepoznáme, kdo bydlí v bytě nad námi nebo vedle nás, v restauraci si nepřisedneme ke stolu, kde už někdo sedí, při povídání se nedíváme na partnera a uhýbáme pohledem, při cestě […]

Čtěte dále »
 

Obchodní tým, vedení a jeho efektivita (magazín Lobby)

Když se dnes podíváme na množství nebo úroveň komunikace mezi lidmi, rychle zpozorujeme, že její celkový trend není příliš potěšující. Vždyť mnozí z nás ani po několika letech nepoznáme, kdo bydlí v bytě nad námi nebo vedle nás, v restauraci si nepřisedneme ke stolu, kde už někdo sedí, při povídání se nedíváme na partnera a uhýbáme pohledem, při cestě […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.