1. Úvod
  2. /
  3. efektivita

Novinky a články

Štítek: efektivita

Porada „jako za trest“? Jde to i jinak!

Porada „jako za trest“? Jde to i jinak!
Porada je nutným nástrojem řízení a koordinace týmu. Je to užitečné setkání, ve kterém si členové týmu vymění informace a mohou efektivněji pracovat na základě korektních dat. Ale mnoho zaměstnanců, dokonce mnoho vedoucích porady nesnáší a berou je jako zbytečně...

5 typických omylů při plánování

5 typických omylů při plánování
Když se bavím s lidmi o plánování a o nutnosti mít stanovené cíle v oblastech, ve kterých se pohybují, potvrzují mi, že bez stanovených cílů se nelze obejít. Realita ovšem často ukazuje, že tyto postoje nejsou v praxi realizovány. Z jakýchsi záhadných důvodů na...

Kdo chce zapalovat, musí sám hořet. Ale jak na to?

Kdo chce zapalovat, musí sám hořet. Ale jak na to?
Pro mnoho lidí je dnešní doba mírně řečeno nevlídná. Jsme bombardováni různými špatnými zprávami, katastrofickými předpověďmi, do toho mnoho lidí řeší základní ekonomické problémy díky inflaci a drahotě. Možná to není váš případ, ale to neznamená, že radost ze života...

Jeden za všechny, všichni za jednoho…

Jeden za všechny, všichni za jednoho…
Vzpomínáte na knihy a filmy o dobách mušketýrů? Být členem týmu bylo výsadou a každý člen týmu měl kromě svých práv také svoje povinnosti, tým táhl jako celek za jeden provaz směrem k definovaným cílům celé skupiny.   Časy se mění   Časy se mění a lidé se...

Jak zvládnout problematického zaměstnance?

Jak zvládnout problematického zaměstnance?
Práce s lidmi patří k nejnáročnějším, i když také k nejhezčím. Stroj funguje až na nějaké procento chyb stále stejně, ale lidé jsou jiní – mají své problémy, nálady. A s tím vším se musí jejich vedoucí vypořádat a přivést je k jejich práci. Za své podnikatelské praxe...