Archív blogu

Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí

Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí

Analytika změnila schopnosti organizací pochopit, předvídat a utvářet, jak zákazníci prakticky zkouší či využívají jejich značku. Ale skutečná obchodní hodnota spočívá v neustálém zlepšování této vzájemné interakce. A to vyžaduje o něco více, než jen analytiku. Marketing musí připravit posun v myšlení, nadání, strukturu a vedení. Marketéři se musí přizpůsobit nebo je čeká selhání.

Čtěte dále »
 

Inovace bez legrace

Inovace bez legrace

Asi se mnou budete souhlasit, že dnešní doba je rychlá a někdy je náročné udržet s ní krok. A pro trh to platí dvojnásob. Prodej a marketing musí být flexibilní a schopni se rychle přizpůsobit. Klienti jsou náročnější, častěji žádají slevy a akce, chtějí větší servis, více péče a novinek.

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.