Archív blogu

 

Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí

Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí

Analytika změnila schopnosti organizací pochopit, předvídat a utvářet, jak zákazníci prakticky zkouší či využívají jejich značku. Ale skutečná obchodní hodnota spočívá v neustálém zlepšování této vzájemné interakce. A to vyžaduje o něco více, než jen analytiku. Marketing musí připravit posun v myšlení, nadání, strukturu a vedení. Marketéři se musí přizpůsobit nebo je čeká selhání.

Čtěte dále »
 

Proč zákazníci u vás nenakupují?

Proč zákazníci u vás nenakupují?

Mnoho lidí si založí firmy, otevřou obchody, dodávají skvělé výrobky a služby, ale dříve či později se diví, proč veřejnost doslova „nebuší“ na jejich dveře a nenakupuje. Mnoho firem investuje hodně času a peněz do marketingu a reklamy, kterým se však také nepodaří přivést zákazníky. Co chybí?

Čtěte dále »
 

Nenabízejte své výrobky a služby

Nabízejte užitek, který zákazníkovi přináší! Hledejte stále užitek a především přínos vašich služeb a produktů. Zkuste si sednout na druhou stranu stolu, obujte si boty zákazníka a vžijte se do role vašeho potenciálního zákazníka. Vzbuďte zájem, nabídněte „něco navíc“, překvapte zákazníka tak, že bude zcela nadšený. Vytvářejte produkty a služby související s vaší hlavní službou […]

Čtěte dále »
 

Neřešte návštěvnost webu

Neřešte návštěvnost webu

Existuje nespočet firem, které mají vysokou návštěvnost svých webových stránek. Vysoká návštěvnost mnohdy nezaručuje, že budete mít více poptávek a objednávek. Je důležité soustředit se na konverzi vašeho webu. Tedy na počet návštěvníků, kteří na vašem webu šli do nějaké akce, tedy pro-klikli, vyplnili poptávkový formuláře, vyžádali si další informace, objednali si apod. Základem dobré […]

Čtěte dále »
 

Udělali byste 5 kroků pro efektivnější web?

Máte firemní webové stránky? Víte, nebo tušíte jejich návštěvnost? Tedy, kolik lidí v průběhu jednoho měsíce navštíví „firmu“ skrze web?Každá organizace má své zákazníky a pro tyto zákazníky vytváří svou webovou prezentaci. Otázka ovšem zní: Dostává naše firma z webu to, co bychom chtěli? Nepotřebujete webovou prezentaci, kterou navštěvují tisíce lidí, jestliže z toho získáte […]

Čtěte dále »
 

Proč některé značky jsou bezpodmínečně milovány

Proč některé značky jsou bezpodmínečně milovány

Jste hodiny od vytoužené cesty. Francouzské vinice. Švýcarské hory. Řecké ostrovy. Nekonečné pláže v Karibiku. Vyšetřili jste si na to veškerý čas na dovolenou. Nemůžete již více čekat! Chystáte se vyjít ze dveří, a telefon zabzučí. Je to textová zpráva od letecké společnosti.

Čtěte dále »
 
 

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Možná to znáte… Možná i ve vaší firmě je obchod tou hlavní hnací silou, to oddělení, které přináší do firmy zakázky a život. A možná právě proto 90% vaší pozornosti, podpory i peněz směřuje do obchodního oddělení. Existuje ale ještě jiný způsob, jak dostat prodej do čísel. Podívejte se na videoTIP a dejte nám vědět, […]

Čtěte dále »
 

5 věcí, které se marketéři mohou naučit od vývojářů software

5 věcí, které se marketéři mohou naučit od vývojářů software

Interakce mezi vývojářem softwaru a marketérem mohou být omezené, ale poznat, jak vývojáři tráví čas/dny může marketérům (a nejen jim) nabídnout některé užitečné poznatky, jak lépe strukturovat svou vlastní práci. V podstatě je to právě pět věcí, které pomáhají vývojářům, aby jejich práce byla úspěšná: dokonalé plánování a jasná komunikace, kompletní organizace, držení se trendů (náskok), flexibilita […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.