Archív blogu

Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí

Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí

Analytika změnila schopnosti organizací pochopit, předvídat a utvářet, jak zákazníci prakticky zkouší či využívají jejich značku. Ale skutečná obchodní hodnota spočívá v neustálém zlepšování této vzájemné interakce. A to vyžaduje o něco více, než jen analytiku. Marketing musí připravit posun v myšlení, nadání, strukturu a vedení. Marketéři se musí přizpůsobit nebo je čeká selhání.

Čtěte dále »
 

Proč zákazníci u vás nenakupují?

Proč zákazníci u vás nenakupují?

Mnoho lidí si založí firmy, otevřou obchody, dodávají skvělé výrobky a služby, ale dříve či později se diví, proč veřejnost doslova „nebuší“ na jejich dveře a nenakupuje. Mnoho firem investuje hodně času a peněz do marketingu a reklamy, kterým se však také nepodaří přivést zákazníky. Co chybí?

Čtěte dále »
 

Nenabízejte své výrobky a služby

Nabízejte užitek, který zákazníkovi přináší! Hledejte stále užitek a především přínos vašich služeb a produktů. Zkuste si sednout na druhou stranu stolu, obujte si boty zákazníka a vžijte se do role vašeho potenciálního zákazníka. Vzbuďte zájem, nabídněte „něco navíc“, překvapte zákazníka tak, že bude zcela nadšený. Vytvářejte produkty a služby související s vaší hlavní službou […]

Čtěte dále »
 

Neřešte návštěvnost webu

Neřešte návštěvnost webu

Existuje nespočet firem, které mají vysokou návštěvnost svých webových stránek. Vysoká návštěvnost mnohdy nezaručuje, že budete mít více poptávek a objednávek. Je důležité soustředit se na konverzi vašeho webu. Tedy na počet návštěvníků, kteří na vašem webu šli do nějaké akce, tedy pro-klikli, vyplnili poptávkový formuláře, vyžádali si další informace, objednali si apod. Základem dobré […]

Čtěte dále »
 

Udělali byste 5 kroků pro efektivnější web?

Máte firemní webové stránky? Víte, nebo tušíte jejich návštěvnost? Tedy, kolik lidí v průběhu jednoho měsíce navštíví „firmu“ skrze web?Každá organizace má své zákazníky a pro tyto zákazníky vytváří svou webovou prezentaci. Otázka ovšem zní: Dostává naše firma z webu to, co bychom chtěli? Nepotřebujete webovou prezentaci, kterou navštěvují tisíce lidí, jestliže z toho získáte […]

Čtěte dále »
 

Proč některé značky jsou bezpodmínečně milovány

Proč některé značky jsou bezpodmínečně milovány

Jste hodiny od vytoužené cesty. Francouzské vinice. Švýcarské hory. Řecké ostrovy. Nekonečné pláže v Karibiku. Vyšetřili jste si na to veškerý čas na dovolenou. Nemůžete již více čekat! Chystáte se vyjít ze dveří, a telefon zabzučí. Je to textová zpráva od letecké společnosti.

Čtěte dále »
 
 

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Možná to znáte… Možná i ve vaší firmě je obchod tou hlavní hnací silou, to oddělení, které přináší do firmy zakázky a život. A možná právě proto 90% vaší pozornosti, podpory i peněz směřuje do obchodního oddělení. Existuje ale ještě jiný způsob, jak dostat prodej do čísel. Podívejte se na videoTIP a dejte nám vědět, […]

Čtěte dále »
 

5 věcí, které se marketéři mohou naučit od vývojářů software

5 věcí, které se marketéři mohou naučit od vývojářů software

Interakce mezi vývojářem softwaru a marketérem mohou být omezené, ale poznat, jak vývojáři tráví čas/dny může marketérům (a nejen jim) nabídnout některé užitečné poznatky, jak lépe strukturovat svou vlastní práci. V podstatě je to právě pět věcí, které pomáhají vývojářům, aby jejich práce byla úspěšná: dokonalé plánování a jasná komunikace, kompletní organizace, držení se trendů (náskok), flexibilita […]

Čtěte dále »
 

Lze být úspěšný při stagnující ekonomice?

I v těch nejlepších dobách je úspěch v podnikání značně nepředvídatelný. Co vypadá jako „musíte mít“, tak nějak nejde a rádoby slibný produkt se stává ležákem. Někdy se může zdát, že uvedení nové myšlenky, produktu či služby na trh může být hop nebo trop. Možná jste si někdy také položili otázku „co vězí za tím, že […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.