Archív blogu

 

Nenabízejte své výrobky a služby

Nabízejte užitek, který zákazníkovi přináší! Hledejte stále užitek a především přínos vašich služeb a produktů. Zkuste si sednout na druhou stranu stolu, obujte si boty zákazníka a vžijte se do role vašeho potenciálního zákazníka. Vzbuďte zájem, nabídněte „něco navíc“, překvapte zákazníka tak, že bude zcela nadšený. Vytvářejte produkty a služby související s vaší hlavní službou […]

Čtěte dále »
 

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Možná to znáte… Možná i ve vaší firmě je obchod tou hlavní hnací silou, to oddělení, které přináší do firmy zakázky a život. A možná právě proto 90% vaší pozornosti, podpory i peněz směřuje do obchodního oddělení. Existuje ale ještě jiný způsob, jak dostat prodej do čísel. Podívejte se na videoTIP a dejte nám vědět, […]

Čtěte dále »
 

Je to nářez…

Je to nářez…

Tak sedím u svého pracovního stolu, který by měl být osiřelý, protože jako obchodník bych měl být v terénu u zákazníků, a trochu přemýšlím, jak se postavit k neúspěchu. Určitě znáte situaci, kdy nepochybujete o spolupráci s klientem a najednou přichází studená sprcha. Klient udělal naprosto nečekané rozhodnutí a spolupráce je pryč. Ale co nás […]

Čtěte dále »
 

Nenechávejte obchodníky selhávat příliš dlouho

Přestože dnes zažíváme boom v marketingu, který s novými technologiemi dokáže způsobit někdy až kouzelné věci, pro velkou část firem je a zůstane obchodník tou poslední instancí, která rozhoduje o tom, zda klient důvěru ve firmu vloží nebo ne. Proto Vám chci dát jednu cennou radu, která vám v řízení obchodníků může být velmi prospěšná: […]

Čtěte dále »
 

Lze být úspěšný při stagnující ekonomice?

I v těch nejlepších dobách je úspěch v podnikání značně nepředvídatelný. Co vypadá jako „musíte mít“, tak nějak nejde a rádoby slibný produkt se stává ležákem. Někdy se může zdát, že uvedení nové myšlenky, produktu či služby na trh může být hop nebo trop. Možná jste si někdy také položili otázku „co vězí za tím, že […]

Čtěte dále »
 

Vlastníte nějaké prodejní tipy a triky?

Kedysi som hodne trénoval obchodné semináre a všimol som si počas nich jeden fenomén. V mnohých firmách to je tak, že majú jedného, dvoch predajcov, ktorí sú so svojimi číslami úplne inde ako ich ostatní kolegovia. Nie o desať, dvadsať percent, ale neraz až násobne. Pozorujem to vo veľkoobchodoch, v predaji nábytku, počítačov, áut,…, a podobná situácia […]

Čtěte dále »
 

Vytlačí technický pokrok člověčinu v prodeji?

Vytlačí technický pokrok člověčinu v prodeji?

Doba je rychlá a tento fakt vnímáme v práci na všech frontách. Mnoho věcí automatizujeme, řešíme pomocí počítače, internetu, nastavenými systémy nejen ve výrobě, ale už i v komunikaci s klienty. Všiml jsem si, že některé firmy se na toto dívají jako na spásu, která jim vyřeší obraty. Bohužel ve velké většině případů podnikání to […]

Čtěte dále »
 

5 nejčastějších chyb v prodeji

5 nejčastějších chyb v prodeji

Zaregistrujte se ZDARMA pro sérii„5 NEJČASTĚJŠÍCH CHYB OBCHODNÍKŮ“ ve formuláři níže. E-mail:* Jméno:* První tip Vám přijde ihned po registraci na Vámi uvedený email, následující tip Vám přijde za dva dny. Pokud byste jej neobdrželi, podívejte se do složky Nevyžádaná pošta nebo nás kontaktujte marketing@success.cz.  

Čtěte dále »
 

Tipy pro Váš úspěch: Sezónní pokles v produkci? My jsme řekli NE!

Mnohé firmy mají tendence utlumovat či zavírat své podniky, jestliže se dostávají do slabšího období (sezónnost apod.). Co je potřeba udělat, abychom nepodlehli „okurkové“ sezóně?   Podívejte se na video tip od Rastislava Zachara a poznejte 4 kroky, jak zvládnout pokles v produkci. Podívejte se také na související článek „Jak zvýšit příjmy firmy: 10 tipů jak […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.