Archív blogu

Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti

Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti

Pokud nemáte monopol na výrobek, který může vyrábět jen velmi málo lidí, pak úspěch vaší společnosti bude do značné míry záviset na tom, co si o vás myslí ostatní. Jak si ceníte svůj „goodwill„? Jsou vaše produkty vše, v co zákazník doufal, a něco navíc? Je váš zákaznický servis přátelský, vždy na čas, snadno přístupný […]

Čtěte dále »
 

Proč zákazníci u vás nenakupují?

Proč zákazníci u vás nenakupují?

Mnoho lidí si založí firmy, otevřou obchody, dodávají skvělé výrobky a služby, ale dříve či později se diví, proč veřejnost doslova „nebuší“ na jejich dveře a nenakupuje. Mnoho firem investuje hodně času a peněz do marketingu a reklamy, kterým se však také nepodaří přivést zákazníky. Co chybí?

Čtěte dále »
 

Proč některé značky jsou bezpodmínečně milovány

Proč některé značky jsou bezpodmínečně milovány

Jste hodiny od vytoužené cesty. Francouzské vinice. Švýcarské hory. Řecké ostrovy. Nekonečné pláže v Karibiku. Vyšetřili jste si na to veškerý čas na dovolenou. Nemůžete již více čekat! Chystáte se vyjít ze dveří, a telefon zabzučí. Je to textová zpráva od letecké společnosti.

Čtěte dále »
 
 

Na slovíčko… o public relations

Rozhovor s Pierem Padernim, mezinárodně uznávaným odborníkem v oblasti public relations (vztahy s veřejností). Piere, když lidé slyší „public relations“, tak si často představují „manipulaci“ nebo něco nepříjemného, co se jim nelíbí. Co je podle Tvého názoru příčinou tohoto negativního spojení v našich myslích? Obecně lze říci, že lidé nemají skutečné pochopení a porozumění, co znamená […]

Čtěte dále »
 
 

Máme pro vás ESO

Máme pro vás ESO

Marketing je v dnešní době oblast, která se dostává čím dál tím více do popředí ve firemním plánování a vytváření strategií. Už to dávno není jen záležitost velkých společností, které si mohou dovolit investovat nemalé finance do reklam a kampaní. Naopak, dnešní doba nabízí možnosti, které nejsou ani složité a ani nákladné. Jednou takovou disciplínou, […]

Čtěte dále »
 

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Možná to znáte… Možná i ve vaší firmě je obchod tou hlavní hnací silou, to oddělení, které přináší do firmy zakázky a život. A možná právě proto 90% vaší pozornosti, podpory i peněz směřuje do obchodního oddělení. Existuje ale ještě jiný způsob, jak dostat prodej do čísel. Podívejte se na videoTIP a dejte nám vědět, […]

Čtěte dále »
 

Kde a jak začít s Public relations?

Kde a jak začít s Public relations?

Oblast Public relations bychom mohli rozdělit na 2 části. Na INTERNÍ a EXTERNÍ PR. Interní PR je mnohem důležitější, než PR externí. Není nic horšího, než když se někdo zeptá nějakého člověka z Vaší firmy a ten firmu pomluví, nebo o ní nemluví nijak příznivě. Tedy pokud chcete mít opravdu dobré PR – je třeba nejprve zlepšit PR […]

Čtěte dále »
 

Jak dělat Public relations s co největším efektem a neutratit „majlant“?

Jak dělat Public relations s co největším efektem a neutratit „majlant“?

Když slyšíme PUBLIC RELATIONS, tak si možná představíme celebrity, nebo manipulaci a techniku lhaní. PR je ve skutečnosti nepostradatelný nástroj pro toho, kdo potřebuje získat podporu. Máte dobrý nápad? Dobrý projekt? Nedostává se Vám podpory pro tuto akci… Máte hodnotný úmysl, ale nedaří se Vám pro něj získat podporu ostatních? Stali jste se Vy nebo […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.