Archív blogu

Měření konverzí v off-line světě?

Taky jste občas přemýšleli, jak změřit kolik lidí u vás nakoupilo na základě reklamy na Facebooku? Samozřejmě, na internetu máme nespočet možností, jak zjistit konverzní poměry našich reklam. Co když ale nemáte e-shop a ke konverzím dochází mimo internet? A co ti, kteří se rozhodli díky reklamě, ale nikdy na ni neklikli? Facebook testuje možnost, která by měření […]

Čtěte dále »
 

Možná, že ten problém znáte… Proč moje reklama nefunguje? (magazín Lobby)

Často si majitelé firem kladou otázku: Proč některá oblast marketingu nepřinesla očekávaný efekt? Proč lidé nereagovali na inzeráty? Proč nepřišli do prodejny a nezajímali se o produkty? Zkusme se podívat alespoň na některé důvody, proč někdy reklama neúčinkuje tak, jak byste si představovali. Důvodem může být, že se vám nepodařilo zaujmout publikum, nenašli jste vhodné nosiče reklamy, […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.