Taková byla Konference 2016: FIRMA 21. STOLETÍ

22. a 23. listopadu proběhla v Praze – Čestlicích konference „FIRMA 21. STOLETÍ„.

Témata z oblasti personalistiky, managementu i marketingu oslovila na 150 účastníků. Šéfové, manažeři a pracovníci marketingu měli možnost na akci poznat nedostatky, běžně dělané chyby, ale rovněž i tipy, jak své firmy nastartovat a poladit tak, aby předběhli konkurenci.

Konference byla již od počátku trochu netradiční, nejen možností výběru ze šesti témat, ale rovněž tím, že na účastníky nečekali 30 minutové bloky, jak na to mohou z jiných konferencí být zvyklí. V Business Success chceme účastníkům našich akcí předávat především hodnotné tipy a podněty pro jejich další rozvoj, a to během 30 minut zpravidla nespravíte. Díky spolupořadateli Performia a pozvanému hostu Quanda International se nám podařilo dva dny konference rozdělit na jednotlivé bloky a ve třech sálech vše zrealizovat.

img_4335_jan-spacil_konference-2016_firma-21-stoleti_business-success_quanda

Jan Spáčil při přednášce Jak psát e-maily, které prodávají?

dsc_9377_konference-2016_firma-21-stoleti_pavel-ranc_business-success

Pavel Ranc, odborník na organizaci firem a zaškolování

V oblasti marketingu účastníci získali tipy na to, jak být vidět na internetu a získat co nejvíce nových kontaktů. Druhá marketingově orientovaná přednáška, taktéž v podání Jana Spáčila ze společnosti Quanda International, byla zaměřena na psaní e-mailů, které jsou nejen příjemci otevírány, ale rovněž prodávají.

„Velmi pěkné. Hodnotné informace včetně praktických rad. Oslovilo mne téma hodnotný obsah v e-mailu i na webovkách.“ – P. L. ml, ABS CZ s.r.o.

„Konečně komplexní e-mailový systém od někoho, kdo ví, co dělá.“ – V. D., Benefit stavební prvky s.r.o.

V manažerských tématech podle slov účastníků doslova excelovali pánové Pavel Ranc a Rastislav Zachar. S velice aktuálním tématem, jak zaškolit a udržet lidi v týmu vystoupil Pavel Ranc, který o této problematice napsal i několik publikací.

„Obzvláště mě oslovily konkrétní tipy při zaškolování zaměstnanců a upevňování jejich pozice ve společnosti.“ – B. Z., Česká hotelová, a.s.

Jak se stát skutečným lídrem týmu? Tak na toto téma si připravil přednášku Rastislav Zachar, majitel společnosti Business Success, a díky své dvacetileté praxi mohl účastníkům předat mnoho postřehů „jak na to“, jakožto i jak se vyvarovat nejedné chyby při vedení týmu.

„Nejvíce mne oslovilo skvěle zvládnuté téma od pana Zachara na zvládání nezájmu v okolí.“ – V. K., CLIPSAN s.r.o.

„Velice mě zaujala praktická ukázka, jak být leaderem od pana Zachara. Bylo to velice poutavé a zajímavé. S panem Zacharem jsou vždy přednášky nejzajímavější.“ – A. Ch., IDEAL Automotive s.r.o.

„Informace mi dávaly smysl, byla to bomba.“ – J. K., EDOLO s.r.o.

„Srovnal jsem si věci v hlavě. Většinu jsem znal, ale nedělal jsem je. Zaujalo mě dostávání lidí ze dna k zájmu.“ – J. K., VMS VISION, s.r.o.

Jak a kde získat více kvalitních uchazečů, tak s tímto tématem na účastníky čekala Hana Hladká ze společnosti Performia. Posluchači si mimo jiné odnesli, proč by se neměli při náboru bát sociálních sítí a jak je využít ve svůj prospěch. Jak být v najímání obecně úspěšnější prezentovala Lucie Spáčilová, výkonná ředitelka Performia.

konference_firma-21-stoleti_01_business-success

Jak účastníci konferenci hodnotili jako celek? Jaké byly jejich dojmy?

Spousta nových informací. – T. H., ROMINO CAR s.r.o.

Konference byla výborná. Dala mi mnoho nových pohledů na danou problematiku. Oslovilo mne téma Jak a kde získat více uchazečů – sociální sítě a Jak zaškolit a udržet lidi v týmu – klobouky. – A. H., ELIT CZ, spol. s r.o.

Hromada informací, které stojí za to zkusit. Nejvíce mne zaujalo téma jak zvýšit zájem zaměstnanců. – M. L., Robert Štěrba a spol., spol. s r.o.

Čeká mě v naší firmě nábor a zaškolování uchazečů, možná až 20 – 30 % nových lidí v mém týmu. Jak personalistika, tak zaškolování, body, postupy mi pomohou při rychlém procesu. Děkuji vám moc! – T. V., Karel Kaňák, s.r.o.

Hodnotím velmi pozitivně, jistě využiji. – J. T., AJP-tech s.r.o.

Vynikající, vhodná témata pro dnešní dobu, široký záběr. – V. D., Benefit stavební prvky s.r.o.

Skvěle zorganizované dva dny plné praktických rad a tipů. Nemůžu se dočkat, až budu zavádět. – V. K., CLIPSAN s.r.o.

Konference se mi líbila, některé věci pro mě byly opakování, ale i v těch jsem si našel a zopakoval to, co jsem potřeboval. Nové věci mě zase posunuly o kus dál a mám několik poznámek k tomu, co chci aplikovat. – L. G., SERVIS CLIMAX a.s.

Mnoho dobrých nápadů, podložených fakty, v souvislostech, které dávají smysl. Praktická aplikovatelnost všech principů. – P. L., ABS CZ s.r.o.

Konference se mi líbila. Mrzelo mě, že nemůžu na všechny přednášky. Nejvíce mě oslovila přednáška pana Zachara. – R. P., Veřejná informační služba, spol. s r.o.

Mnoho témat pro mě nebylo úplně nových. Ovšem velmi dobré nakopnutí, dobití baterek a řada inspirace. Nejvíce mne zaujal pan Zachar a jeho přednáška „Jak se stát lídrem“. – R. Š., Robert Štěrba a spol., spol. s r.o.

Profesionální jako vždy v Business Success 🙂 – H. T., AKP spol. s r.o.

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Ing. Pavlína Jelínková

Ing. Pavlína Jelínková

Marketing, Business Success, spol. s r.o.
Od roku 2009 se věnuje on-line marketingu. Pomáhá podnikatelům ve všech odvětvích vytvořit strategie s cílem maximalizovat sílu sociálních médií a zvýšit úspěšnost jejich on-line marketingového úsilí.
  • Konference pro mě byla skvělé nakopnutí před závěrem roku. Bezchybná organizace a praktické informace od všech tří přednášejících mě velmi potěšili.
    Díky příspěvku od pana Rance jsem změnil pohled na své podnikání a v tomto roce nás čekají zajímavé změny.
    Děkuji 🙂

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.