Tipy pro váš úspěch: „Síla vašeho záměru“

síla vašeho záměru_tipy pro váš úspěch_business success„Pokud máte záměr, aby se něco stalo, stane se to, pokud máte záměr, aby se to stalo. Verbalizace* není záměr. Záměr je nosná vlna, která s sebou zároveň bere verbalizaci.“ — L. Ron Hubbard (*verbalizace: slovní vyjádření). Pokud používáte správnou úroveň záměru ve své komunikaci, lidé vám dávají…

…POZORNOST.

Lidé jsou schopni cítit váš záměr a vy můžete cítit jejich.

Například, všimli jste si někdy, že poznáte, když se někdo dívá na vás za vašimi zády? Myslíte někdy na lidi těsně před tím, než vám zavolají? Cítíte jejich záměr.
Lidé vám odpovídají různě, na základě vašeho záměru.

Například, jste ve frekventovaném obchodě s oblečením a potřebujete pomoc prodavače. Se slabým záměrem můžete čekat celý den. Ale se silným záměrem se podíváte na prodavače, pohodí hlavou a zeptá se, jestli vám může pomoci.

Když přidáte pevný záměr do své komunikace, získáte lepší výsledky.

Například, když řeknete dětem se slabým záměrem, aby si uklidily své pokoje, dále si hrají. Pokud jim se silným záměrem řeknete, aby si uklidily své pokoje, mohou poznat, že to myslíte vážně a uklidí své pokoje.

Záměr v práci

Vaše práce je jednodušší, pokud použijete správné množství záměru. Například, spolupracovník jmenující se Karel si vám rád stěžuje. Karel říká, „Nenávidím tuto mizernou židli. To počasí je hrozné.“ „Ach ne, zase přichází pan Veliký.“

Tolerování nebo vyhýbání se Karlovi nic nevyřeší. Vaše pracovní prostředí zůstává stresující.
Přesto, když se podíváte Karlovi do očí a řeknete: „Karle, přestaň si stěžovat“, zažijete skvělý výsledek – pokud je váš záměr dostatečně silný. Je jedno, jak nahlas nebo měkce mluvíte, protože verbalizace s tím nemá, co dělat. Vaše tvrzení zesiluje váš záměr.
Obchodník se silným záměrem obchodovat získá více prodeje. Reprezentant služeb se silným záměrem dělat klienty šťastné pomáhá společnosti vzkvétat. Uchazeč o práci se silným záměrem práci sežene a získá.
Manažer se slabým záměrem získá málo spolupráce a nakonec selže. Nicméně, manažer se silným záměrem zjišťuje, že jeho nebo její zaměstnanci obvykle dělají to, k čemu byli najati.

Doporučení

1. Napište 3-5 věcí, které jsou pro vás těžké zařídit, aby lidé udělali.
Například, Honza vám vždy zapomíná vracet sešívačku.
2. S koučem nebo kamarádem, nebo sami se sebou a předmětem, řekněte první položku ze svého seznamu s malým nebo žádným záměrem. Buďte opravdu slabí.

Například, řeknete, Honzo, vrať mi mou sešívačku, až s ní budeš hotov, ale myslíte si, dobře, pokud by ti to nevadilo, mohl by sis prosím zkusit zapamatovat, abys mi vrátil mou sešívačku, když nebudeš mít nic jiného na práci, prosím?
3. Nyní si procvičujte říkání první položky vašeho seznamu s příliš velkým záměrem. Buďte daleko silnější než je potřeba.

Například, verbálně stále říkáte, Honzo, vrať mi mou sešívačku, až s ní budeš hotov, ale váš záměr je HONZO, VRAŤ MI MOU SEŠÍVAČKU!
4. Dále, řekněte první položku svého seznamu se správným množstvím záměru. Správné množství záměru tu akci provede. Několikrát to zopakujte, dokud to pro vás není pohodlné.

Například, řekněte, Honzo, vrať mi mou sešívačku, až s ní budeš hotov, a váš záměr je velmi jasný: Honzo, vrať mi mou sešívačku, až s ní budeš hotov.
5. Opakujte s každou položkou na svém seznamu, dokud nejste připraveni říci každou se správným množstvím záměru.

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.