Tipy pro váš úspěch: „Úspěšné vedení“

Profesionál v prodeji

Profesionál v prodeji

Opravdu platí, že aby byl člověk úspěšným obchodníkem, musí na to mít vlohy od narození? Bohumil Kuba tuto skutečnost popírá, protože on sám nikdy obchod nechtěl dělat. Co ho přivedlo k tomu, že obchod dělá a je v něm navíc již více jak 20 let velmi úspěšný?

Čtěte dále »
 

Hra jménem „šéf“

Co jsou nejčastější důvody, proč šéf, manažer, majitel firmy vyhoří? Jak se dlouhodobě udržet v kondici a být stále vůdcem pro své lidi? Co jsou základní pravidla, která je nutné dodržovat? Jak vypadá Kodex manažera? To jsou témata, kterým se bude Rastislav Zachar věnovat během své přednášky „Jak se šéf dostane do pasti, ani neví jak“ […]

Čtěte dále »
 
 

Umíte prodat svou firmu…

…aby se k vám potenciální zaměstnanci jen hrnuli? Dnes už to není tak, že si vybíráme zaměstnance, ale zaměstnanec si vybírá nás. Pokud patříte k těm, kteří za poslední půl rok hledali posily do týmu, tak víte, že to není zcela lehké. Zájemců je málo a nabídek práce hodně.

Čtěte dále »
 

Jak vybudovat kvalitní a silný obchodní tým?

Málokteré odvětví se obejde bez obchodníků. Pokud se dnes podíváme na pracovní portály s nabídkami práce, tak je to právě pozice obchodníka, která je nejčastěji nabízena a požadována. Obchodníci jsou zkrátka hnacím motorem firmy, který dává celé firemní soukolí do pohybu. Jak ale správně namotivovat obchodníka? Jak plnit prodejní cíle a kvóty?

Čtěte dále »
 

Jak vyburcovat tým k motivaci a loajalitě

Ačkoli je to někdy pracnější, stojí to čas a energii, jsem jednoznačně fanda průzkumů. Mám na mysli průzkumy u klientů. Může se zdát, že je to zbytečné plýtvání časem, vždyť víme, co od nás naši klienti kupují, tak proč se jich ptát? Možná se budete divit, ale průzkumy jsou mnohem levnější záležitost, než když firma […]

Čtěte dále »
 
 

Vývojové stádium firmy

Vývojové stádium firmy

Firmy založené pro revoluci se dostávají do dalšího vývojového stádia, které je pro mnohé manažery novou situací. Období, kdy jsme lidi hlavně nabírali, byli jsme na palubě dlouhé roky ti stejní a spolu to tahali jako římské legie, je za námi. Ať chceme, či nechceme, začínají přicházet personální změny, na které jsme příliš naučení nebyli. […]

Čtěte dále »
 

Personální strategie a inzerce, dvě témata, která dnešním trhem práce doslova rezonují

V začátcích podnikání často stačí holé nadšení pro věc a „věc“ se podaří. Když jste nadšení z toho, co děláte, pak obchodujete tak, že klienti prostě přibývají. Podobně to často funguje i s budováním týmu. Jednoduše „nakazíte“ svým nadšením pár lidí kolem sebe a hned je vás víc. Časem se však už bez obchodní či […]

Čtěte dále »
 

Díky vám, máme pro vás akci „na míru“

Jak v dnešní době dát najevo svým zákazníkům a klientům, že si jich vážíme? Často firmy sází na zábavu a akce pro klienty – divadlo, sklípek, kino, výlet parníkem, ochutnávky, zážitky, … Někdo dokonce pro klienty organizuje i trochu náročnější výlet, třeba do Thajska. A samozřejmě jsou i firmy, které na to jdou přes informace a […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2018 Business Success, spol. s r.o.