Tipy pro váš úspěch: „Úspěšné vedení“

Personální strategie a inzerce, dvě témata, která dnešním trhem práce doslova rezonují

V začátcích podnikání často stačí holé nadšení pro věc a „věc“ se podaří. Když jste nadšení z toho, co děláte, pak obchodujete tak, že klienti prostě přibývají. Podobně to často funguje i s budováním týmu. Jednoduše „nakazíte“ svým nadšením pár lidí kolem sebe a hned je vás víc. Časem se však už bez obchodní či […]

Čtěte dále »
 

Díky vám, máme pro vás akci „na míru“

Jak v dnešní době dát najevo svým zákazníkům a klientům, že si jich vážíme? Často firmy sází na zábavu a akce pro klienty – divadlo, sklípek, kino, výlet parníkem, ochutnávky, zážitky, … Někdo dokonce pro klienty organizuje i trochu náročnější výlet, třeba do Thajska. A samozřejmě jsou i firmy, které na to jdou přes informace a […]

Čtěte dále »
 

Peníze podle zásluh

Peníze podle zásluh

Nedávno jsem mluvil s jedním úspěšným člověkem, v jehož firmě stály už čtyři krásné výrobní haly. Debata byla zajímavá a řeč sklouzla i na to, kde a jak bydlíme. Já jsem mu řekl, že žijeme v bytě, on mi pověděl, že chce s manželkou stavět dům a že na něj aktuálně vyřizují hypotéku. Zeptal jsem […]

Čtěte dále »
 

Exec Club v Praze – 5. června 2018

59. setkání podnikatelského klubu se tentokráte uskutečnilo v konferenčních prostorech Columna v Praze na Chodově. Na základě průzkumů a přání jsme jako hlavní téma akce zvolili „Úspěšné principy motivace a sebemotivace“. Díky jednotlivým příspěvkům jsme se na motivaci podívali z různých úhlů pohledu.

Čtěte dále »
 

Jiný pohled na úspěch…

Je tady další myšlenka, která mi před časem utkvěla v paměti. Seděl jsem s jedním z našich dlouhodobých klientů, který je hodně úspěšný, zaměstnává stovky lidí a patří ve své branži ke špičce. Má od nás zavedeno už spoustu věcí – organizaci, popisy práce, systém náboru lidí, odměňování na základě výkonnosti, finance pod kontrolou. Firmě […]

Čtěte dále »
 

Kvalita středního managementu

Na přednášce pro management na téma výběr vhodných kandidátů na vedoucí pozice si vzal slovo jeden člověk a svým příspěvkem nás všechny zaujal. Nezachytil jsem jeho odpověď doslova, ale odpověděl něco ve smyslu: „Při výběru lidí na vedoucí pozice do výroby jsme v naší firmě opatrní. Na vedoucích pozicích budeme pracovat jen s takovými lidmi, […]

Čtěte dále »
 

Přímost versus benevolence

Měl jsem jednání s jedním z našich dlouholetých klientů a než jsme začali, tak mi řekl: Pojďte, představím vám našeho šéfa výroby. Je to perla, takového člověka jsem ještě neviděl. Samozřejmě jsem souhlasil, protože jsem byl na tu perlu zvědavý. Tak jsme šli do výroby, kde nás majitel seznámil. Stál přede mnou fajn chlapík. Svižný […]

Čtěte dále »
 

Příjemná tvář a vystupování

Jednou jsme na výletě na kolech strávili večer se skupinkou lidí, ve které byli i dva podnikatelé. S jedním z nich jsme potom při debatě otevřeli téma hodnocení lidí. Vyprávěl jsem mu o tom, že někteří lidé mají neuvěřitelný dar vybudovat si velice dobrý vztah ke svým nadřízeným. Nejednou jsou od přírody obdařeni fyzickou krásou, […]

Čtěte dále »
 

Šéf musí být obchodník

Během rozhovoru s jedním člověkem, který zaměstnává přes 6.000 zaměstnanců, a v jeho holdingu jsou desítky firem, mi tento majitel řekl jednu myšlenku: „Kdykoli jsem nechal řídit firmu výrobáře nebo administrativu, tak jsme se dostali do problémů. Začal se komplikovat chod firmy, administrativa nabírala na síle, přibývaly papíry a ke konci se zpravidla začalo nepřátelsky […]

Čtěte dále »
 

Firemní hra na přetahovanou

Přednášeli jsme interní seminář u jednoho našeho klienta, který se věnuje spediční činnosti. Nízká míra nezaměstnanosti v posledním období způsobuje, že firmy nejednou pociťují až akutní nedostatek produktivních lidí a narážejí na situaci, že začíná být ohrožená jejich schopnost plnit své závazky vůči zákazníkům. Tento stav spustil přetahování se o pracovníky až zoufalým způsobem.

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2018 Business Success, spol. s r.o.