Tři pilíře, které zvyšují prodej

Trh a jeho vnímání se za poslední roky velmi změnilo. Ano, bylo to způsobeno hospodářskou krizí, ale ve velké míře také nástupem nových komunikačních a informačních technologií na Internetu. Toto jsou důvody, proč mnohé firmy začaly dávat mnohem větší důraz na podporu marketingu a kombinují ho právě s on-line internetovými systémy, s cílem udržet krok s konkurencí.
Je to pravda. I ten nejlepší prodejce to v této době nebude mít lehké, pokud ho firma nepodporuje funkčním a živým marketingem. Pokud Vaši prodejci nemají silnou a plnou podporu marketingu, tak budou selhávat mnohem častěji a ve větší míře.
Je tu však ještě jeden faktor, jehož role není stále plně pochopená a přínos je nedoceněný. Přitom má na přežití firmy zásadní vliv a jeho místo je ještě před marketingem a prodejem samotným. Pokud Vás zajímá další člen do trojlístku, který přímo podporuje zvýšení prodeje, podívejte se na naše video.

Rastislav Zachar

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Ing. Rastislav Zachar

Ing. Rastislav Zachar

Majitel společnosti v Business Success s.r.o.
Od roku 1995 se věnuji budování skupin a přednášení hlavně v oblasti managementu. Mým hlavním cílem je dávat podnikatelům, majitelům firem, manažerům i lidem kolem nich náměty, inspiraci, chuť do života a energii do dalšího tvoření.
Ing. Rastislav Zachar

Nejnovější příspěvky autora Ing. Rastislav Zachar (zobrazit všechny)

© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.