Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti

Pokud nemáte monopol na výrobek, který může vyrábět jen velmi málo lidí, pak úspěch vaší společnosti bude do značném míry záviset na tom, co si o vás myslí ostatní. Jak si ceníte svůj „goodwill„?

  • Jsou vaše produkty vše v co zákazník doufal, a něco navíc?
  • Je váš zákaznický servis přátelský, vždy na čas, snadno přístupný a efektivní?
  • Jsou vaši dodavatelé s vámi spokojeni?
  • Pracuji vaši zaměstnanci rádi ve vaší firmě/pro vaši firmu?
  • Jsou vaši zaměstnanci dobře zaplaceni za svou práci a cení si toho?
  • Mají vaši zaměstnanci pocit, že s vámi mají budoucnost?
  • Spolupracující firmy – baví je pracovat s vámi?
  • Získávají více než na počátku očekávali?

Pokud jste si na některou z výše uvedených otázek odpověděli „ne“, pak vás čeká trochu (více) práce.

Lidem nestačí v rámci jedné nebo druhé reklamy, prostřednictvím Zlatých stránek či Facebooku říkat, že vaše produkty nebo služby jsou skvělé. Možná to přivede pár lidí, aby si vás vyzkoušeli, ale to jestli u vás zůstanou, to už závisí zcela na tom, co jim dodáte.

Zda vás doporučí dále, což by mělo být zdrojem převážné části vašeho příjmu, závisí také na tom, nakolik skvělý produkt či skvělou službu máte.

Výhody Goodwill

To, že lidé smýšlejí o vaší firmě dobře může mít více výhod, než jste si dosud uvědomovali.

Není pochyb o tom, že lidé o vás začnou ostatním vyprávět a následně tak i ostatní vyzkouší vaše výrobky. Mezi další výhody patří:

  • Nemusíte dávat téměř likvidační ceny, abyste získali podíl na trhu.
  • Bude jednodušší najmout a udržet si dobré zaměstnance.
  • Pokud vyvinete nový produkt nebo službu, budete mít zákaznickou základnu, která je nadšena tím, co můžete nabídnout.
  • V případě, že přijde čas prodat firmu, pak budete mít možnost získat lepší cenu.

Vaši zákazníci budou věrní, uvědomují si, že se na vás mohou spolehnout a vy se na oplátku budete moci spolehnout na ně.

Jak si tedy vytvořit Goodwill?

Prvním krokem k získání bude zaměření se na zlepšení všeho, co zlepšit můžete.

 

Chcete pomoci formulovat konkrétní plán na vybudování dobrého jména? Kontaktujte nás!

E-mail: marketing@success.cz

Praha: 603 192 941

Brno: 736 509 206

Plzeň: 736 509 205

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Ing. Pavlína Jelínková

Ing. Pavlína Jelínková

Marketing, Business Success, spol. s r.o.
Od roku 2009 se věnuje on-line marketingu. Pomáhá podnikatelům ve všech odvětvích vytvořit strategie s cílem maximalizovat sílu sociálních médií a zvýšit úspěšnost jejich on-line marketingového úsilí.
© 2000 - 2017 Business Success, spol. s r.o.