Základy efektivního marketingu

Základy efektivního marketingu
  • Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing?
  • Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem?
  • Jaké jsou druhy moderní propagace a jak je prakticky využít?
  • Jak zvýšit efektivitu propagace a návratnost investic do marketingu?
  • Jak vytvářet propagační materiály, které prodají?
  • Jak mají vypadat průzkumy u cílových skupin a proč je dělat?
  • Jak nastavit podmínky spolupráce s externí marketingovou agenturou?
  • Jaké jsou typické chyby při realizaci propagačních kampaní?
  • Jak budovat značku a získat jméno a pozici na trhu?
  • Jak si udržet zákazníky a prodávat mnohem více?
2 denní seminář
 

Komu je seminář určen?

Pracovníkům marketingu, produktovým manažerům, obchodním ředitelům, majitelům a manažerům obchodních firem.

Organizační informace

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskusí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 2 dny

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Nadcházející termíny

Pobočka Praha - mapa

  • 7.8.2019 - 8.8.2019

Pobočka Brno - mapa

  • 5.11.2019 - 6.11.2019

Pobočka Praha - mapa

  • 10.12.2019 - 11.12.2019
Mám zájem o tento seminář
 

Václav Krajňák, Clipsan s.r.o.

Ihned aplikovatelné v praxi.

Skvělý výkon, zábavné a přitom narvané příklady, ze kterých je jasné, jak vytvořit efektivní propagaci a dostat zákazníky do firmy.


Stanislav Mach, Tepelná čerpadla Mach s.r.o.

Na semináři mne nejvíce zaujalo dělání průzkumů a vyhodnocování faktů.

Jako první věc, kterou ze semináře zavedu, bude systém propagace a vytrvání v tomto systému.


Jiří Šindelář, websolutions design

Získal jsem konkrétní postupy, jak zlepšit marketing.

Nejvíce mne zaujala „marketingová kaskáda”. Tedy postup, díky kterému jsem schopen prodat velký balík služeb.


Eva Koštialiková, Best English, n.o.

Praktické, názorné ukážky – všetko som si vedela premietnuť na našu firmu.

Veľa vecí v Bestke už robíme, ale teraz si ich budem vedieť naplánovať, zorganizovat a urobiť tak, aby som vedela odmerať ich účinnosť, výsledky a hlavne budem vedieť, čo robím, že to má zmysel.

 

2 denní seminář

1. den
9.00–9.15 prezence
9.15–11.00 dopolední program – 1. část
11.00–11.20 přestávka
11.20–13.00 dopolední program – 2. část
13.00–14.00 oběd
14.15–16.00 odpolední program – 1. část
16.00–16.20 přestávka
16.20–18.00 odpolední program – 2. část

2. den
9.00–11.00 dopolední program – 1. část
11.00–11.20 přestávka
11.20–13.00 dopolední program – 2. část
13.00–14.00 oběd
14.15–16.00 odpolední program – 1. část
16.00–16.20 přestávka
16.20–18.00 odpolední program – 2. část
18.00–18.15 ukončení

Nezávazná poptávka semináře "Základy efektivního marketingu"

Máte-li zájem o další informace, vyplňte, prosím, následující formulář. Údaje označené * jsou povinné.

Náš obchodní zástupce se s Vámi v rychlosti spojí a pomůže Vám s dokončením objednávky.

© 2000 - 2019 Business Success, spol. s r.o.