Novinky a články
z Business Success
Nesnažte se o intenzivní argumentaci, ale o porozumění (magazín Výběr)
V minulém článku jsme si prošli úvodní fáze obchodu. Myslím tím úvod, zjištění potřeb a vyjednání schůzky. Následující fáze prezentace, nebo chcete-li nabídka, je zdánlivě jednoduchá. Prostě odprezentuji to, co o službě nebo výrobcích znám. Otázka zní: nezamotám...
Výběr lidí – brána k managementu (magazín Lobby)
Není těžké předložit důkaz o výše uvedených tvrzeních. Stačí se podívat na to, kdo je v podnikání úspěšný: jsou to lidé, kteří zrealizovali dobrý a funkční nápad, a kteří vybudovali svůj tým na chápavých, usilovných, ochotných a loajálních lidech. Je to jednoduchá...
Dá se udržet chuť a elán do života dlouhodobě? (magazín Lobby)
Když se člověk vrátí do období zakládání a rozběhu firmy a podívá se na svou chuť a elán do života vtom čase, nejednou se nad tím už jen pousměje. Bylo to období nadšeného budování a tvoření, kdy byl obývací pokoj našeho bytu zároveň ikanceláří, jezdili jsme v horkém...
Přijímání lidí nesmí být hra v kostky (magazín Lobby)
Přednášením a konzultacím v oblasti managementu se věnuji 11 let a kromě problematiky efektivního zorganizování a přesné kontroly práce všech zaměstnanců jedním z nejvíce iskutovaných témat na seminářích bývá způsob jejich výběru jako takový. Většina z vás si jistě...
Jak zvládat práci (magazín Lobby)
Na vašem stole, pěkně u okraje dvě až tři úhledné hromádky papírů, v šuplíku se schovává projekt, který čeká už jen na dokončení a ve dveřích stojí kolega, který právě teď nese na podepsání faktury. Vezmete je do ruky a položíte na stůl se slovy: „ano, toto udělám...
Kvalita školení se projeví na výsledcích (magazín Lobby)
Pro velkého řečníka není problém nadchnout posluchače. Skutečné umění je ovlivnit další život účastníků seminářů. Existuje několik cest ke zvyšování schopností a znalostí vlastních pracovníků. Základní metoda je důsledný dohled nad novými členy týmu, přidělení nováčka...
Your success is our business (magazín Lobby)
Co se vám vybaví při slově business success? Pravděpodobně většině z vás úspěšného obchodního manažera či prosperující firmu, která o zakázky nemá problém. Přesný překlad hesla je obchodní úspěch. Právě pod tímto termínem vystupuje i firma, která zhruba 20 let pracuje...
Základ úspěšného obchodu: komunikace (magazín Lobby)
Obchod, obchod, obchod. Někdy krásná, někdy proklínaná práce. Někdy plně uspokojuje, někdy ne. Někdy je plná inspirace, někdy plná kompromisů. Můžeme si myslet o obchodu cokoli, ale pravda je, že je to jedna z nejnáročnějších činností a můžeme ji srovnávat...
Jak motivovat lidi? Přestaňte je demotivovat! (magazín Lobby)
Když šéf netrvá na tom, aby se slabší tvrdou prací na sobě začali přibližovat těm lepším, dobrá motivace se vytrácí. V praxi se velmi často setkáváme s následujícími názory: 1. Lidé jsou v podstatě zlí a dobří nebudou, dokud je k tomu nedonutíte. 2. Hlavní hybnou...
Firma, kde šéfuje několik majitelů … (magazín Lobby)
Soukromé podnikání v čechách má za sebou již 15 let. Jednou z dodnes nepřekonaných dětských chorob je neschopnost mnohých majitelů firem rozlišovat mezi funkcemi vlastníka a managera. Nejzřetelněji se tento problém projevuje ve firmách s několika spoluvlastníky. Šéfem...