Novinky a články
z Business Success
Poznej potřeby obchodního partnera (magazín Výběr)
Milí přátelé, nedávno jsem měl následující zážitek: potkal jsem přítele (Pepu Nováka), který vlastní firmu, kde prodává a opravuje auta. Zeptal jsem se ho: „Jak jde obchod?“ a on odpověděl: „Je to bída. Lidé si dnes vůbec neváží služeb a kupují tam, kde je to...
Motivujte a vzdělávejte obchodní tým (magazín Lobby)
Pokud chcete mít špičkový obchodní team, musíte splnit základní vstupní podmínku - jeho skutečné řízení až na úroveň jednotlivců, protože i pro obchodní úsek platí zásada hodná zlata: „Základem morálky je produkce“. Jakmile šéf obchodu akceptuje, že jeho obchodníci...
Obchodní tým, jeho motivace a vzdělávání (magazín Výběr)
Pokud chcete mít špičkový obchodní tým, musíte splnit základní vstupní podmínku. Dbát na jeho skutečné řízení až na úroveň jednotlivců, protože i pro obchodní úsek platí zásada hodná zlata: „Základem morálky je produkce“. Jakmile tedy šéf obchodu akceptuje, že jeho...
Jděte se podívat na své obchodníky (magazín Lobby)
Nedávno jsem měl následující zážitek: potkal jsem přítele (Pepu Nováka), který vlastní firmu, kde prodává a opravuje auta. Zeptal jsem se ho: „Jak jde obchod?“ a on odpověděl: „Je to bída. Lidé si dnes vůbec neváží služeb a kupují tam, kde je to nejlevnější.“ Když...
Majitel nebo manažer? (magazín Profit)
"Kdo je zde šéf?" Tak přesně na tuto triviální otázku není schopna řada zaměstnanců odpovědět. "A to je chyba," říká ředitel poradenské firmy Business Success Rastislav Zachar. Mnoho majitelů podle něj totiž nerozlišuje mezi manažerskou a vlastnickou rolí ve firmě....
Obchodní tým, systémové vedení a jeho efektivita (magazín Výběr)
Když se dnes podíváme na množství nebo úroveň komunikace mezi lidmi, rychle zpozorujeme, že její celkový trend není příliš potěšující. Vždyť mnozí z nás ani po několika letech nepoznáme, kdo bydlí v bytě nad námi nebo vedle nás, v restauraci si nepřisedneme ke stolu,...
Obchodní tým, vedení a jeho efektivita (magazín Lobby)
Když se dnes podíváme na množství nebo úroveň komunikace mezi lidmi, rychle zpozorujeme, že její celkový trend není příliš potěšující. Vždyť mnozí z nás ani po několika letech nepoznáme, kdo bydlí v bytě nad námi nebo vedle nás, v restauraci si nepřisedneme ke stolu,...
Dosahování cílů (magazín Lobby)
Když se dnes podíváte na reálný stav mnohých managerů blíže, uvidíte, že to jsou nejednou unavení lidé, kteří běhají od rána do večera, hasí průběžné problémy, jsou přetížení a navzdory jejich vysokému pracovnímu nasazení mají jejich podřízení pocit, že firma, divize...
O schopnosti uzavřít obchod (magazín Výběr)
Existuje-li v obchodu něco životně důležitého, je to schopnost uzavřít obchod. Můžete být skvělí společníci, můžete umět lehce navázat vztahy, ale nejste-li schopni uzavřít obchod, vše je na nic. Představte si chlapíka, který při výběrovém řízení na post...
Nesnažte se o intenzivní argumentaci, ale o porozumění (magazín Výběr)
V minulém článku jsme si prošli úvodní fáze obchodu. Myslím tím úvod, zjištění potřeb a vyjednání schůzky. Následující fáze prezentace, nebo chcete-li nabídka, je zdánlivě jednoduchá. Prostě odprezentuji to, co o službě nebo výrobcích znám. Otázka zní: nezamotám...