Odborné články

 

Znáte tajemství týmu?

„Musíme být jeden tým!“ – to je věta, kterou slýcháme poměrně často. V amerických filmech je dokonce doprovázena až nepřirozeným nadšením. Možná právě proto tento výrok u řady lidí vyvolává úšklebek a leckdy i odpor.

Čtěte dále »
 

Obchodování: Technologie vs. lidský přístup

Správné podání ruky, osobní rozhovory a oční kontakt byly důležité části prodeje od samotného prvopočátku obchodování. A přestože jsou tyto lidské faktory stále důležité, tak byly nahrazeny technologiemi, zejména v prvních krůčcích B2B cesty. Odhaduje se, že v B2B obchodování, tedy firma s firmou, probíhá 57 % průzkumu ze strany kupujícího předtím, než se uskuteční […]

Čtěte dále »
 

Jak soukromí ovlivňuje prodejní výsledky?

Jak soukromí ovlivňuje prodejní výsledky?

Kvalita soukromého života do velké míry určuje kvalitu pracovního života a naopak. Existuje mnoho školení pro obchodníky o prodeji, ale to, co může významně ničit prodej, se nemusí nacházet v oblasti prodejních technik. Sportovci, obchodníci, manažeři, … proč se jim přestane dařit a dosavadní profesní úspěch upadá? Protože přestalo fungovat soukromí.

Čtěte dále »
 

Profesionál v prodeji

Profesionál v prodeji

Opravdu platí, že aby byl člověk úspěšným obchodníkem, musí na to mít vlohy od narození? Bohumil Kuba tuto skutečnost popírá, protože on sám nikdy obchod nechtěl dělat. Co ho přivedlo k tomu, že obchod dělá a je v něm navíc již více jak 20 let velmi úspěšný?

Čtěte dále »
 

Hra jménem „šéf“

Co jsou nejčastější důvody, proč šéf, manažer, majitel firmy vyhoří? Jak se dlouhodobě udržet v kondici a být stále vůdcem pro své lidi? Co jsou základní pravidla, která je nutné dodržovat? Jak vypadá Kodex manažera? To jsou témata, kterým se bude Rastislav Zachar věnovat během své přednášky „Jak se šéf dostane do pasti, ani neví jak“ […]

Čtěte dále »
 
 

Umíte prodat svou firmu…

…aby se k vám potenciální zaměstnanci jen hrnuli? Dnes už to není tak, že si vybíráme zaměstnance, ale zaměstnanec si vybírá nás. Pokud patříte k těm, kteří za poslední půl rok hledali posily do týmu, tak víte, že to není zcela lehké. Zájemců je málo a nabídek práce hodně.

Čtěte dále »
 

Jak vybudovat kvalitní a silný obchodní tým?

Málokteré odvětví se obejde bez obchodníků. Pokud se dnes podíváme na pracovní portály s nabídkami práce, tak je to právě pozice obchodníka, která je nejčastěji nabízena a požadována. Obchodníci jsou zkrátka hnacím motorem firmy, který dává celé firemní soukolí do pohybu. Jak ale správně namotivovat obchodníka? Jak plnit prodejní cíle a kvóty?

Čtěte dále »
 

Jak vyburcovat tým k motivaci a loajalitě

Ačkoli je to někdy pracnější, stojí to čas a energii, jsem jednoznačně fanda průzkumů. Mám na mysli průzkumy u klientů. Může se zdát, že je to zbytečné plýtvání časem, vždyť víme, co od nás naši klienti kupují, tak proč se jich ptát? Možná se budete divit, ale průzkumy jsou mnohem levnější záležitost, než když firma […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2018 Business Success, spol. s r.o.