Tipy pro váš úspěch: „Úspěšné vedení“

Divočina na pracovním trhu

„Je to divočina na tom pracovním trhu“ řekl mi klient, když jsme společně o přestávce na kurzu rozebírali, jak to vypadá v novém roce s novými lidmi do firmy. Říkal to s úsměvem, ale i tak z toho trochu koukal povzdech vedoucího, který právě řeší nedostatek kvalitních lidí. Je to skutečně jenom ta „divočina“, která […]

Čtěte dále »
 

Proč zácvik nemusí fungovat správně

Je možné definovat faktor, který způsobí, že se zácvik nováčků zdá příliš náročný, neefektivní, nebo dokonce nemožný? To, že existují lidé s „nezdravým“ postojem k ostatním lidem, to není určitě pro většinu čitatelů tohoto příspěvku žádnou novinkou. Ale vliv těchto lidí se může projevit na kvalitě fungování jakékoli firmy a týká se to zcela jistě […]

Čtěte dále »
 
 

Znáte tajemství týmu?

„Musíme být jeden tým!“ – to je věta, kterou slýcháme poměrně často. V amerických filmech je dokonce doprovázena až nepřirozeným nadšením. Možná právě proto tento výrok u řady lidí vyvolává úšklebek a leckdy i odpor.

Čtěte dále »
 

Obchodování: Technologie vs. lidský přístup

Obchodování: Technologie vs. lidský přístup

Správné podání ruky, osobní rozhovory a oční kontakt byly důležité části prodeje od samotného prvopočátku obchodování. A přestože jsou tyto lidské faktory stále důležité, tak byly nahrazeny technologiemi, zejména v prvních krůčcích B2B cesty. Odhaduje se, že v B2B obchodování, tedy firma s firmou, probíhá 57 % průzkumu ze strany kupujícího předtím, než se uskuteční […]

Čtěte dále »
 

Jak soukromí ovlivňuje prodejní výsledky?

Jak soukromí ovlivňuje prodejní výsledky?

Kvalita soukromého života do velké míry určuje kvalitu pracovního života a naopak. Existuje mnoho školení pro obchodníky o prodeji, ale to, co může významně ničit prodej, se nemusí nacházet v oblasti prodejních technik. Sportovci, obchodníci, manažeři, … proč se jim přestane dařit a dosavadní profesní úspěch upadá? Protože přestalo fungovat soukromí.

Čtěte dále »
 

Profesionál v prodeji

Profesionál v prodeji

Opravdu platí, že aby byl člověk úspěšným obchodníkem, musí na to mít vlohy od narození? Bohumil Kuba tuto skutečnost popírá, protože on sám nikdy obchod nechtěl dělat. Co ho přivedlo k tomu, že obchod dělá a je v něm navíc již více jak 20 let velmi úspěšný?

Čtěte dále »
 

Hra jménem „šéf“

Co jsou nejčastější důvody, proč šéf, manažer, majitel firmy vyhoří? Jak se dlouhodobě udržet v kondici a být stále vůdcem pro své lidi? Co jsou základní pravidla, která je nutné dodržovat? Jak vypadá Kodex manažera? To jsou témata, kterým se bude Rastislav Zachar věnovat během své přednášky „Jak se šéf dostane do pasti, ani neví jak“ […]

Čtěte dále »
 
 

Umíte prodat svou firmu…

…aby se k vám potenciální zaměstnanci jen hrnuli? Dnes už to není tak, že si vybíráme zaměstnance, ale zaměstnanec si vybírá nás. Pokud patříte k těm, kteří za poslední půl rok hledali posily do týmu, tak víte, že to není zcela lehké. Zájemců je málo a nabídek práce hodně.

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2019 Business Success, spol. s r.o.