Hledáte novou příležitost?
Chcete zajišťovat podporu pro klienty i obchodníky?
Administrativa
Administativa je srdce našeho týmu.
Naše děvčata v administrativě většinou nejsou vidět (až na recepci :-)) a s klienty přijdou do kontaktu hlavně po telefonu. Ale bez nich by to nešlo. Jsou to právě ony, které zajišťují, že naše služby a spolupráce s klienty běží hladce a profesionálně. Podporují naše obchodníky i trenéry a mají obrovský podíl na tom, že je u nás příjemná a přátelská atmosféra.
ASISTENT/KA OBCHODU PRAHA pravá (i levá) ruka pro naše obchodníky
Hledáme člověka, který pořádně „rozproudí“ naše obchodníky! Asistentka má u nás na starosti hlavně naplnit diaře schůzkami a zajistit, aby obchodní tým byl co nejvíce v terénu a co nejméně v kanceláři. Chce to trochu zručnosti v organizování a hlavně chuť telefonovat o 106.
Nepotřebujeme praxi, stačí chuť do práce a ochota naučit se nové věci.
Zajímalo by tě víc? Nebo se rovnou vidíš jako člen našeho týmu?
Napiš Melánii na personalista@success.cz
Jak probíhá výběrové řízení?
Pošlete nám životopis
Obdržíte odkaz na 3 osobnostní dotazníky
Dostanete od nás zpětnou vazbu
Přijdete k nám na osobní pohovor
Vyzkoušíte si práci u nás
Dohodneme se na termínu nástupu 🙂
Kdo u nás pracuje v administrativě?

Zaujala tě pozice v administrativě?
Chceš se podílet na pozitivní změně v podnikání?
Pošli nám životopis a třeba to budeš právě ty, kdo se stane součástí našeho týmu.
Napište Melánii!