Hledáte novou příležitost?

Chcete zajišťovat podporu pro klienty i obchodníky?

Administrativa

Administativa je srdce našeho týmu.

Naše děvčata v administrativě většinou nejsou vidět (až na recepci :-)) a s klienty přijdou do kontaktu hlavně po telefonu. Ale bez nich by to nešlo. Jsou to právě ony, které zajišťují, že naše služby a spolupráce s klienty běží hladce a profesionálně. Podporují naše obchodníky i trenéry a mají obrovský podíl na tom, že je u nás příjemná a přátelská atmosféra.

ASISTENT/KA OBCHODU – pravá ruka pro naše obchodníky

Máš rád/a komunikaci a dokážeš navázat příjemný rozhovor i po telefonu?

Rád/a podporuješ týmovou práci, jsi „srdcař“ a dokážeš se pro věci nadchnout?

Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, administrativa, vedení potenciálu obchodníků a jejich podpora a motivace. Nepotřebujeme velkou praxi v této oblasti – všechno tě naučíme. To, na čem nám ale záleží, je tvoje ochota a chuť se do práce pustit.

Staň se středem našeho obchodního týmu, hybným motorem, a můžeš svou prací a přístupem hodně ovlivnit, jak se bude všem obchodníkům dařit.

Napiš Melánii na personalista@success.cz

Jak probíhá výběrové řízení?

Pošlete nám životopis

Obdržíte odkaz na 3 osobnostní dotazníky

Dostanete od nás zpětnou vazbu

Přijdete k nám na osobní pohovor

Vyzkoušíte si práci u nás

Dohodneme se na termínu nástupu 🙂

Kdo u nás pracuje v administrativě?

Lenka Zůnová, vedoucí divize realizace služeb

V Business Success pracuji od roku 2009 a i když je to časově náročná práce a občas musí člověk překonat sám sebe, neměnila bych. Pracuji s týmem skvělých lidí, kteří podrží jeden druhého, mám skvělé šéfy, kterým můžu říct i to, že se mi něco nelíbí. Ale hlavně je tu parta lidí, která táhne za jeden provaz a kromě tvrdé práce se umí i bavit a vzájemně rozesmát. A když na konci vidím klienta, kterému jsme pomohli, je to jako živá voda, která mě drží v tempu i v těch těžších časech.

Nikola Svášková, produkční organizace služeb

V Business Success pracuji od listopadu 2018 a jsem za to neskutečně vděčná. Jsem součástí týmu skvělých lidí, kteří na sobě neustále pracují a podají pomocnou ruku všude, kde je to třeba.

Za dobu, co tu jsem, na sobě cítím neskutečný pokrok. Práce bývá někdy hodně a bývá náročná, ale stojí to za to. Nejednou jsem se bavila s klienty v rámci semináře a je úžasné slyšet, že jim naše služby zlepšují kvalitu života, a to nejen toho pracovního. Je prostě skvělé tu být a dělat to, co má význam.

Milena Vrbická, finanční manažerka

Líbí se mi, že se moje práce mění současně s firmou a tak mohu cítit všechny fáze vývoje, kterými prochází. A neméně důležité je to, že mám ráda styl, jakým tým BS pracuje, jak si zakládá na spolupráci, příjemném pracovním prostředí, plánování všech nutných kroků vedoucích ke spokojenosti klienta. Jsem přesvědčena, že naše práce je přínosem pro klienta a zaručujeme mu viditelné výsledky. Oceňuji, že je odvedená práce vidět a má smysl.

Martina Šmídová, asistentka obchodu

V Business Success pracuji už od roku 2001, na administrativní pozici v kanceláři. Na své práci mám ráda, že je různorodá a že nedělám pořád ty stejné činnosti dokola. I když tu pracuji již hodně dlouho, jsem tu ráda, a co je pro mě důležité, nedělám práci v Business Success, protože musím, ale protože mě baví.

Do práce chodím moc ráda a mám skvělé kolegy a kolegyně, na které se vždy těším.

Zaujala tě pozice v administrativě?

Chceš se podílet na pozitivní změně v podnikání?
Pošli nám životopis a třeba to budeš právě ty, kdo se stane součástí našeho týmu.

Napište Melánii! 

personalista@success.cz