Novinky a články
z Business Success
Kdy už jen motivace ke skvělé produkci a vysokým výkonům nestačí?
Motivace je termín, který denně používáme snad všichni. Je to alfa a omega toho, co děláme a čím se v našem životě a práci zabýváme. Bez ní bychom jen stěží dosáhli stanovených cílů a vizí. Existují ale situace, kdy už motivace sama o sobě ke skvělé produkci a vysokým...
Důležité předpoklady pro komunikaci
Komunikace je nejdůležitějším nástrojem pro život. Člověk je živý do té míry, do jaké dokáže komunikovat a mrtvý do jaké komunikovat nedokáže. Týká se to jak člověka, tak firmy. Jakékoli překážky v komunikaci zmenšují šanci na úspěch v jakékoli oblasti života. A co je...
Kde nejsou daná pravidla, daří se chaosu
Tam, kde chybí předem daná jasná pravidla a dohody, jsou nutné příkazy a neustálý dohled šéfa. Organizace, kde chybí pravidla i dohled, nefungují vůbec. Potřeba zavádět do života firmy pravidla a organizovanost je logickým důsledkem expanze a je úplně přirozená. V...
Boj o pozornost zákazníka
Pozornost a peníze jdou ruku v ruce. Přitáhnete pozornost, přitáhnete peníze. Otázka je, jak přitáhnout pozornost, když máme technický obor, kde prodáváme přímo firmám, nákupčím atd. Je to těžší, než když prodáváme auta, hodinky nebo pračky. Pojďme se podívat na to, kde obvykle děláme chyby.
Vyplácí se důvěřovat zaměstnancům? Reportáž z akce NA SKOK.
Když se řekne, že další Na skok bude v Opavě, myslíte si, že budou místa pro nové účastníky, protože tak daleko lidi nepojedou. Kdepak 🙂 K mému milému překvapení se již na místě vyhlášení zvedala většina rukou, aby se s jejich účástí počítalo. Bodejť by ne, když se jede do firmy jako je Bidfood za takovou osobností, jako je Honza Vilímec! Úžasná akce, řekla bych až zvláštní fungující přístup Honzy, směsice: pro ostatní nepředstavitelných vizí, osobní jistoty, zdravého rozumu a lidskosti.
Tlak nechceme, ale nadšení nám chybí
Pravidelně dostáváme otázku, jak se udržovat v dobrém stavu a na co si dávat pozor, abychom jako jednotlivci či jako skupiny prosperovali nejen hmotně, ale i mentálně. Faktem je, že život kolem nás přináší s sebou hodně výzev, kterým je třeba čelit. Někdy také dokáže...
Šéf versus organizátor
Typická charakteristika dobrého šéfa je, že se orientuje na výkon svých lidí, na jimi dotaženou práci v termínu a v potřebném objemu. Dobrý šéf je někdo, kdo má v krvi přivádět lidi k produkci a dosahovat s nimi výsledků, kterých by oni sami bez jeho vedení nedosahovali. Je to provokatér, kouč, trenér, který hranice, kvalitu a schopnosti svých lidí neustále posouvá dopředu.
Jak jde ruku v ruce etika a úspěch? Reportáž z akce NA SKOK.
„4 firmy. Jeden celek. Synergie, která nezná hranic.“ „Pomáháme lidem vidět v nemovitostech příležitost k naplnění jejich osobního poslání ve světě.“ „Nemusíme, ale děláme to. Říkáme tomu poslání.“ (charitativní činnosti) To je firma PFM Group, kde se konala 3. akce...
Analýza stavu týmu
Rozdíl mezi fungujícím týmem a týmem, který nefunguje je evidentní. Porovnejte množství vynakládané práce, prostředků a času na motivaci členů týmu s jejich postojem k práci. Jaká je úroveň zodpovědnosti, loajality a morálky? To jsou klíčové ukazatele toho, zda je tým...
Nejdůležitější parametr šéfa
Na seminářích vedeme pravidelné diskuze o tom, co je tím nejdůležitějším parametrem pro měření kvality práce vedoucího pracovníka. Nebo o tom, jak rychle a spolehlivě poznat, zda někdo je, nebo není dobrým šéfem. Můžeme se zde začít bavit o jeho vystupování, chování k...