1. Úvod
  2. /
  3. vedení

Novinky a články

Štítek: vedení

Šéf versus organizátor

Šéf versus organizátor

Typická charakteristika dobrého šéfa je, že se orientuje na výkon svých lidí, na jimi dotaženou práci v termínu a v potřebném objemu. Dobrý šéf je někdo, kdo má v krvi přivádět lidi k produkci a dosahovat s nimi výsledků, kterých by oni sami bez jeho vedení nedosahovali. Je to provokatér, kouč, trenér, který hranice, kvalitu a schopnosti svých lidí neustále posouvá dopředu.

Nejdůležitější parametr šéfa

Nejdůležitější parametr šéfa
Na seminářích vedeme pravidelné diskuze o tom, co je tím nejdůležitějším parametrem pro měření kvality práce vedoucího pracovníka. Nebo o tom, jak rychle a spolehlivě poznat, zda někdo je, nebo není dobrým šéfem. Můžeme se zde začít bavit o jeho vystupování, chování k...

Nákladné omyly v delegování

Nákladné omyly v delegování
Velké procento dotazů na našich seminářích pro manažery a majitele firem zní: Jak se zbavit toho, co již nemohu/nechci dělat? Jak předat vedení úseku, střediska nebo firmy jako celku? Jak mám delegovat, ale s jistotou, že daná věc bude dále fungovat správně i beze...

Jeden za všechny, všichni za jednoho…

Jeden za všechny, všichni za jednoho…
Vzpomínáte na knihy a filmy o dobách mušketýrů? Být členem týmu bylo výsadou a každý člen týmu měl kromě svých práv také svoje povinnosti, tým táhl jako celek za jeden provaz směrem k definovaným cílům celé skupiny.   Časy se mění   Časy se mění a lidé se...