Novinky a články

Archiv pro štítek: organizování

Systém ve firmě aneb takový byl Exec Club

Nový koncept Exec Clubu se setkal s velice kladným ohlasem a byl pro všechny zúčastněné inspirujícím setkáním. Přednášející a účastníci tohoto Exec Clubu byli ze všech koutů republiky a společně vytvořili velice přátelskou atmosféru. Hlavním tématem byl tentokrát...

Proč organizovat? Tip z Business Success

Proč organizovat? Určitě se vám vybaví spousta důvodů, proč by firma, oddělení nebo i nějaká skupina měla být zorganizovaná. Já bych chtěla dneska zmínit hlavně jeden někdy možná trochu opomíjený důvod. Organizovaná skupina je totiž silnější. Tam kde organizace chybí,...

Proč není práce hotová?

Proč není práce hotová?
Proč není hotová včas? Proč není provedena dostatečně kvalitně? Proč je nutná taková míra komunikace, vysvětlování a vracení toho, co již mělo být hotové? Jedním z možných úhlů pohledu na efektivitu práce je schopnost řídit pracovní úsilí, řídit činnost. Samozřejmě to...