Novinky a články

Archiv pro štítek: marketing

Proč zákazníci u vás nenakupují?

Proč zákazníci u vás nenakupují?
Mnoho lidí si založí firmy, otevřou obchody, dodávají skvělé výrobky a služby, ale dříve či později se diví, proč veřejnost doslova „nebuší“ na jejich dveře a nenakupuje. Mnoho firem investuje hodně času a peněz do marketingu a reklamy, kterým se však také...

7 hříchů marketingu

7 hříchů marketingu
KTERÝM SE MŮŽETE VYHNOUT! Když něco děláme, tak občas i s chybami. Některé věci se učíme za pochodu, leckdy to ani jinak nejde. V textu níže naleznete pár chyb a omylů, které se nejčastěji v marketingu dělají. 1. Odhadovat namísto vědět Marketingové aktivity budou...

Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí

Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí
Analytika změnila schopnosti organizací pochopit, předvídat a utvářet, jak zákazníci prakticky zkouší či využívají jejich značku. Ale skutečná obchodní hodnota spočívá v neustálém zlepšování této vzájemné interakce. A to vyžaduje o něco více, než jen analytiku....

Nenabízejte své výrobky a služby

Nabízejte užitek, který zákazníkovi přináší! Hledejte stále užitek a především přínos vašich služeb a produktů. Zkuste si sednout na druhou stranu stolu, obujte si boty zákazníka a vžijte se do role vašeho potenciálního zákazníka. Vzbuďte zájem, nabídněte „něco...

Neřešte návštěvnost webu

Neřešte návštěvnost webu
Existuje nespočet firem, které mají vysokou návštěvnost svých webových stránek. Vysoká návštěvnost mnohdy nezaručuje, že budete mít více poptávek a objednávek. Je důležité soustředit se na konverzi vašeho webu. Tedy na počet návštěvníků, kteří na vašem webu šli do...

Udělali byste 5 kroků pro efektivnější web?

Máte firemní webové stránky? Víte, nebo tušíte jejich návštěvnost? Tedy, kolik lidí v průběhu jednoho měsíce navštíví „firmu“ skrze web?Každá organizace má své zákazníky a pro tyto zákazníky vytváří svou webovou prezentaci. Otázka ovšem zní: Dostává naše...

Může i malá firma dominovat ve vyhledávání?

Může i malá firma dominovat ve vyhledávání?
Téměř každá firma na světě má webové stránky, a to znamená, že malé a střední podniky musí překonat téměř nepřekonatelné šance, aby dosáhli na jedno z mála míst na prvních stránkách výsledků vyhledávačů. Velké podniky mají pomyslný zámek na většinu z předních pozic....