Existuje nespočet firem, které mají vysokou návštěvnost svých webových stránek. Vysoká návštěvnost mnohdy nezaručuje, že budete mít více poptávek a objednávek.

Je důležité soustředit se na konverzi vašeho webu. Tedy na počet návštěvníků, kteří na vašem webu šli do nějaké akce, tedy pro-klikli, vyplnili poptávkový formuláře, vyžádali si další informace, objednali si apod.

Základem dobré internetové prezentace je obsah a texty. Nemá význam investovat do PPC reklamy, pokud nemáte svůj web zcela v pořádku.

MÁTE PĚKNÝ WEB_business success_jak zvýšit výkon vašeho webu_jiří šindelář

Potřebujete s vaším webem poradit? Chcete konkrétní tipy a rady přímo pro váš web?

Žádné těžké teorie či vzdálené příklady! Vyzkoušejte workshop JAK ZVÝŠIT VÝKON VAŠEHO WEBU.