Archív blogu

 
 

Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti

Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti

Pokud nemáte monopol na výrobek, který může vyrábět jen velmi málo lidí, pak úspěch vaší společnosti bude do značné míry záviset na tom, co si o vás myslí ostatní. Jak si ceníte svůj „goodwill„? Jsou vaše produkty vše v co zákazník doufal, a něco navíc? Je váš zákaznický servis přátelský, vždy na čas, snadno přístupný […]

Čtěte dále »
 

Proč některé značky jsou bezpodmínečně milovány

Proč některé značky jsou bezpodmínečně milovány

Jste hodiny od vytoužené cesty. Francouzské vinice. Švýcarské hory. Řecké ostrovy. Nekonečné pláže v Karibiku. Vyšetřili jste si na to veškerý čas na dovolenou. Nemůžete již více čekat! Chystáte se vyjít ze dveří, a telefon zabzučí. Je to textová zpráva od letecké společnosti.

Čtěte dále »
 
 

Na slovíčko… o public relations

Rozhovor s Pierem Padernim, mezinárodně uznávaným odborníkem v oblasti public relations (vztahy s veřejností). Piere, když lidé slyší „public relations“, tak si často představují „manipulaci“ nebo něco nepříjemného, co se jim nelíbí. Co je podle Tvého názoru příčinou tohoto negativního spojení v našich myslích? Obecně lze říci, že lidé nemají skutečné pochopení a porozumění, co znamená […]

Čtěte dále »
 
 

Máme pro vás ESO

Máme pro vás ESO

Marketing je v dnešní době oblast, která se dostává čím dál tím více do popředí ve firemním plánování a vytváření strategií. Už to dávno není jen záležitost velkých společností, které si mohou dovolit investovat nemalé finance do reklam a kampaní. Naopak, dnešní doba nabízí možnosti, které nejsou ani složité a ani nákladné. Jednou takovou disciplínou, […]

Čtěte dále »
 

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch

Možná to znáte… Možná i ve vaší firmě je obchod tou hlavní hnací silou, to oddělení, které přináší do firmy zakázky a život. A možná právě proto 90% vaší pozornosti, podpory i peněz směřuje do obchodního oddělení. Existuje ale ještě jiný způsob, jak dostat prodej do čísel. Podívejte se na videoTIP a dejte nám vědět, […]

Čtěte dále »
 

Kde a jak začít s Public relations?

Kde a jak začít s Public relations?

Oblast Public relations bychom mohli rozdělit na 2 části. Na INTERNÍ a EXTERNÍ PR. Interní PR je mnohem důležitější, než PR externí. Není nic horšího, než když se někdo zeptá nějakého člověka z Vaší firmy a ten firmu pomluví, nebo o ní nemluví nijak příznivě. Tedy pokud chcete mít opravdu dobré PR – je třeba nejprve zlepšit PR […]

Čtěte dále »
 
© 2000 - 2019 Business Success, spol. s r.o.