Novinky a články

Archiv pro štítek: public relations

Co ovlivňuje obchodní výsledky?

Pro většinu firem je prodej stále ukazatelem, jak se daří nebo nedaří. Takže hodně energie vkládají do zvládání obchodu, do hledání nových obchodníků, do akcí pro klienty – slev. Většina firem si také uvědomuje důležitost marketingu a marketingových aktivit,...

Může i malá firma dominovat ve vyhledávání?

Může i malá firma dominovat ve vyhledávání?
Téměř každá firma na světě má webové stránky, a to znamená, že malé a střední podniky musí překonat téměř nepřekonatelné šance, aby dosáhli na jedno z mála míst na prvních stránkách výsledků vyhledávačů. Velké podniky mají pomyslný zámek na většinu z předních pozic....

Na slovíčko… o public relations

Rozhovor s Pierem Padernim, mezinárodně uznávaným odborníkem v oblasti public relations (vztahy s veřejností). Piere, když lidé slyší „public relations“, tak si často představují „manipulaci“ nebo něco nepříjemného, co se jim nelíbí. Co je...

Nejste nadnárodní gigant? Nevadí!

Nejste nadnárodní gigant? Nevadí!
V současné době se stále více firem využívá pro zvýšení svého příjmu a svého podílu na trhu nejen obchodního týmu, ale i síly marketingu. Průzkumy ukazují, že dobrý obchodní tým může navýšit příjem firmy o 10 – 20 %. Pokud má za sebou dobrou marketingovou podporu,...

Máme pro vás ESO

Máme pro vás ESO
Marketing je v dnešní době oblast, která se dostává čím dál tím více do popředí ve firemním plánování a vytváření strategií. Už to dávno není jen záležitost velkých společností, které si mohou dovolit investovat nemalé finance do reklam a kampaní. Naopak, dnešní doba...

Kde a jak začít s Public relations?

Kde a jak začít s Public relations?
Oblast Public relations bychom mohli rozdělit na 2 části. Na INTERNÍ a EXTERNÍ PR. Interní PR je mnohem důležitější, než PR externí. Není nic horšího, než když se někdo zeptá nějakého člověka z Vaší firmy a ten firmu pomluví, nebo o ní nemluví nijak příznivě. Tedy...